• Ik voel me de laatste niet zo blij. Eigenlijk heb ik een leuk leven [jeetje, dat klinkt ook triest] maar op school gaat het niet zo goed.
    Ik heb twee vriendinnen (H & E). Het is heel leuk samen, en we hebben ook heel veel lol. Maar als we tweetallen moeten maken is de keuze snel gemaakt; zij gaan samen en ik moet maar vragen of ik bij hun mag. Zij zitten ook naast elkaar en gaan soms weg zonder mij. Op hyves schrijven ze ook helemaal; Ja, H je bent mijn beste vriendin, ik kan niet zonder je. of Sinds ' niet te breken.Ik denk dat ze er niet bewust van zijn en als ze wisten dat ze er mij pijn mee doen zouden ze het ook niet doen, maar goed.
    Het klinkt errug dramatisch allemaal, en heel veel zullen denken; ja, ik heb het veel stommer. Maar zulke kleine dingen zijn erg vervelend.
    Ik vergelijk de vriendinnen ook de hele tijd met mijn zus haar vriendin. Dat meisje is echt de droomvriendin denk ik.

    Ik weet niet of jullie het snappen en/of het uberhaupt wel gelezen hebben, maar stel ik me heel erg aan? Hoe kan ik wel een beste vriendin krijgen (in mijn klas) ? Hoe kan ik daar mee omgaan?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 20:09 ]


    EGYPTIAN GOD

    Oh men. Ik snap echt ontzettend hoe je je voelt nu en ik weet hoe onzeker en verdrietig je daarvan wordt.
    Ik had dat in de eerste, maar ik kan me eerlijk gezegd niet meer goed herinneren hoe het is gekomen. En hoe ik het heb 'overleefd' het enige wat je misschien kunt doen is nog extra optrekken met andere kinderen uit je klas?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Dat gevoel heb ik ook een tijdje gehad. Praat er met die meiden over, als het echt je vriendinnen zijn, snappen ze dit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ken dat gevoel. Het is zo ontzettend rot. Ik was vorig schooljaar helemaal alleen en dat sucks.
    Wat je misschien ook kunt doen is tegen je vriendinnen zeggen hoe je je voelt. Het kan best zijn dat ze het helemaal niet door hebben of het onbewust doen.
    Nieuwe vrienden zoeken, meer optrekken met andere klasgenoten helpt ook! Je kunt je verbazen over hoe aardig sommige mensen kunnen zijn.
    Veel sterkte! (flower)


    What's the point of living, when there's no death?

    lief allemaal, maar ik heb al geprobeert om met die andere meisjes op te trekken en afte spreken. Maar ze zijn gewoon minder mijn typ. Het is ook zo dat ik ze ga vergelijken met H & E.
    Flut, ik moest gisteren bijna huilen :x.


    EGYPTIAN GOD

    Ik weet niet hoe je je voelt, omdat ik het met iedereen wel goed kan vinden en mensen naar mij toe trekken:$:$ Maar het enige advies wat ik jou kan geven is dat je toch met ze moet gaan praten en ook aangeeft wat jou dwars zit.

    Ze zullen het echt wel waarderen als je eerlijk tegen ze bent en mocht dat niet zo zijn dan zijn het geen echte vriendinnen. ;)

    Good luck!
    (flower)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik moet ook altijd maar ergens bij, terwijl die mij niet willen. Ik hoop dat dat ooit anders word, en ik wens je veel sterkte. Ik kan je niet helpen.

    ik snap je echt helemaal;)
    zoiets heb ik ook gehad.. wij hebben zeg maar een best wel grote vriendengroep, maar in die vriendengroep zijn ook weer verschillende groepjes zeg maar..
    en ik ging in het begin heel veel om met 3 anderen,, alleen hun deden steeds meer dingen samen zeg maar, buiten school, en gezellig uit gaan, en bij elkaar slapen.. en mij er dan een beetje buiten laten..
    en dat voelt echt kut..
    maar weetje wat je dan het best kan doen, bij anderen gaan zitten..
    klinkt hard maar het werkt wel(tenminste bij mij) ik ben gewoon bij anderen gaan zitten, en ga nu met iedereen wel een beetje om, en doe met iedereen gezellige dingen..
    en als het niet helpt(met je twee vriendinnen) hou je er waarschijnlijk wel andere gezellige vrienden aan over:)

    hoop dat je er wat aan hebt;)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:02 ]


    Never forget the things that make you smile

    Ehm, nouja, het lijkt er op dat zij elkaars beste vriendinnen zijn. Je kan best met allebei bevriend zijn, maar als je hun gaat vertellen dat je eigenlijk best jaloers bent op de manier hoe zij met elkaar omgaan, denk ik dat je ze kwijtraakt. Waarom? Dat komt heel opdringerig over. Alsof je wilt dat de relatie tussen hun twee ook om jou draait. Het is amper te doen, drie BFF's. Ik stel inderdaad voor om ook bij andere vriendinnen rond te hangen. Is ook weer wat gezelliger voor je social life :)


    Life is hard and then we die

    Jaa, ik snap wat je bedoelt. Maarja, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen x]