• Men.
    Ik had net een gesprek met een meisje uit 'r klas. Gewoon een klasgenoot; geen vriendin. Alleen roddelt ze onwijs veel over mensen, ik heb gemerkt over mij ook. Niet zo prettig type iedergeval. (':
    Blijkbaar hebben Romee en Carlijn over haar geroddelt. Geen idee meer wat het is, ik vond het niet zo boeiend. Ze was er heel gefrustreerd over en ze was gekwetst want "ze had dit toch echt nooooot verwacht!"
    Afijn. Daarna zei ze: 'Ik snap niet waarom mensen roddelen, dat is zo zielig en gemeen!'
    Of iets in die trant. En toen ik dát hoorde, dacht: Hypocriet wijf, doe even normáál.
    Dat vond ik echt stom.
    Interesting, isn't it?
    Wie heeft dit ook wel eens gehad?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, dat zeg je altijd over jezelf xD


    Life is hard and then we die

    'k had vandaag ook zoiets x'd
    Een meisje uit mijn klas noemt iedereen altijd een bitch etc, en vandaag noemde iemand bij aardrijkskunde haar een bitch terug. Haar reactie; "Nou bedankt Fleur." & de rest van de dag chagrijnig. ô_o'


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Dat is idd wel heel erg dom

    Dat noem ik nou DOM. :'D
    Haha, met zo'n mensen moet ik dus lachen. :')


    Only losers can act the way you do

    Omg, dat is best wel dom :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Virtus schreef:
    Dat noem ik nou DOM. :'D
    Haha, met zo'n mensen moet ik dus lachen. :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, zo iemand zit er ook bij mij in de klas, die jongen(?)roddelt altijd heel veel en scheldt iedereen uit, en als wij dan hem laten merken dat we dat niet zo fijn vinden,gaat hij tegen de leerkracht zitten zeiken dat hij gepest word, en tegen een andere leerkracht zegt die dat die niet gepest word...

    Ik heb veel met dat soort mensen te maken gehad en ze zijn echt vreselijk.


    .

    Ja héél vaak dat je bijvoorbeeld een spelletje doet en niemand kan tegen z'n verlies en dan wint die persoon en dan baal jij een beetje en dan zegt hij, leer tegen je verlies te kunnen ofzo O.o