• Ik wil graag een story schrijven over Taylor Lautner, maar ik wil het niet alleen schrijven.. Wie wil met me mee schrijven..?


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!

    Dan zal ik eerst je schrijfstijl moeten bestuderen. Heb je al verhalen op quizlet?


    Life is hard and then we die

    Nee:$:$
    Maar ik wil dat het een romantische verhaal word en in het midden ergens drama en dat het later tog nog goed komt.. of ja, zoiets?


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!

    Waah, daar ben ik niet zo van xD
    Ik ben meer van een iets originelere verhalen, met onverwachte twisten en af en toe lekker ruig en depressief. En ik hou van slechte eindes. Maar je schrijfstijl bevalt me wel =D


    Life is hard and then we die

    Haha:P
    Zulke verhalen zijn ook leuk..
    Maarja, ik weet nog niet waar over ik het wil hebben.. Ik was een keer begonnen maar heb hem later verwijderd omdat het niet ging omdat ik het alleen schreef ik wist niet of het wel spannend genoeg was..
    Maar als een verhaal wilt schrijven met iemand dan kan ik je wel helpen ofsoo? ik ben goed in horor(A) door films die ik heb gezien:$


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!

    Haha. Naja, ik schrijf momenteel een twilight verhaal, dat is dus wat anders :Y) Maar wil je over Taylor Lautner schrijven of over Jacob? Ik heb het persoonlijk namelijk niet zo op Taylor, maar dat is mijn interesse. Als je echt een drama/liefdesverhaal over hem wilt schrijven, raad ik je aan iemand anders te zoeken :P


    Life is hard and then we die

    Haha, ja ik weet het:P
    Ik wou iets over Taylor, Maar nog dankje voor je hulp(flower)


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!

    Ik wil wel ^^

    btw; Hoi annick ^^

    Hej Romy (Volgens je profiel):D
    Ik wil wel een verhaal met jou schrijven..
    Had je al hier boven gelezen wat voor soort verhaal ik wou schrijven? Als het jou ook bevalt kunnen we beginne hoe het verhaal moet gaan en heten enz.
    Ik hoor het wel van je:D


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!