• oke ik heb minimaal 10 mensen nodig die willen spelen in mijn verhaal.
    hier alvast een klein voorproefje

    Te zijn of niet te zijn… ja das van Shakespeare. Dat hoor ik wel bijna elke dag. Hoezo? Nou ik woon in vo- helemaal vergeten om mezelf voor te stellen. Ik ben Amelie. Ik heb geen achternaam meer. Ben een wees. Nouja wees.. ik woon wel bij iemand maar daar werk ik voor. De Volturi. Een grote vampire clan… eigenlijk mag ik dit niet vertellen. Meestal komen er wel meer dan 100 mensen over de vloer die nooit meer uit dit huis komen. Althans..niet levend. Mensen weten niet eens wat hun te wachten staan. Ze denken dat ze een rondleiding krijgen door het oudste gebouw van het dorpje. Maar als ze bijna klaar zijn en bij de kamer komen. Word hun leven verjaagd van hun, wat ik telkens keer op keer mee maak, elke dag. Telkens een nieuwe trauma. Hoe ik zie als kleine jongens en meisjes bang naast hun ouders staan als ze de volturi zien, het bange handje vastpakken van de stelletjes. De enge bange schreeuwkreten van de mensen als ze op hun afvliegen. Wat me nog banger maakt voor ze. Maar genoeg gepraat ik ga weer verder werken.

    wie wilt erin spelen???

    'xxxx


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ja ik natuurlijk duh xD
    Ikke jou bff zijn ....:$
    Mijn naam is Kimberley, ben lief aardig al zeg ik het zelf, kan een beetje bitchy overkomen maar bedoel het niet raar. Kan zichzelf zijn waar ze ook is. Kan ook heel boos worden heel snel en verdrietig, mijn gevoelens gaan op en af, de ene keer ben ik vrolijk en de andere keer kan ik de hele dag wel in een hoekje zitten huilen maar zo ben ik nou eenmaal, niks aan te doen. En ik ben niet bang om te zeggen wat ik wil !
    Woonplaats: Volterra (of wat jij wil xD)
    wil vriendinnetje worden van Jasper xD duh

    En je weet hoe ik eruit zie xD



    (H)u

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 16:45 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ikke wel! Volterra is btw een stad, daar waren ze nogal duidelijk over daar. En over twilight xD
    Maar ik wil meedoen!
    ennuh voor die titel doe iets als 'dying to stop the killings' ofzo, weet ik veel zeg maar wat xD

    oh ja
    Ik ben Stefanie (herken ik mezelf nog eens) en ik ben altijd vrolijk en lichtelijk gestoord. Ben heel slim, maar laat het nooit merken. Ik heb ook veel meegemaakt als mens, maar ik neem makkelijk afstand van dingen omdat ik me niet wil aanstellen. Daardoor vind ik anderen ook snel aanstellers. Ik ben al 36 jaar 7 maanden en ongeveer 8 uur een 17 jarige vampier. Als iemand me vraagt hoe oud ik ben antwoord ik dit, omdat ik het per ongeluk bijhoud. Ik onthoud eigenlijk alles per ongeluk. Nog beter dan de meeste vampiers, sommigen denken dat dat mijn gift is.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 16:43 ]


    Alis volat propriis

    Ik heel erg^^

    Hey ik ben Marous^^ en ben altijd heel stil maar kom altijd met oplossingen voor ideeen,en als ik eenmaal aan de praat ben kan je me haas gwn niet tegen houden.Ik kan druk zijn als je goed ken en dan wil je met plezier me mond snoeien.Ik had in me mensen leven een slecht leven werd mishandeld door Pleegouders.Ik ben Nu in vampierne jaren zo 16 jaar oud en nog heel wat maanden.Mijn ogen verandern naar me emotie,s dat heb ik erbij gekregen door me beet.
    Rol: Zusje ik weet niet kies zelf maar^^


    Never regret something that made you Smile

    Ik wil *steekt panisch haar hand in de lucht*
    Ok dat moest erbij sorry.


    Hooi ik ben Rosa, Mijn achternaam is niet belangrijk. Ik ben verlegen en val niet op maar stiekem op serveer ik iedereen en weet dan ook precies wat er om gaat in het volturi huis. Ik ben dan wel rustig maar dat hoeft ook niet anders. Mijn krachten zijn ook niet handig als je opvalt. Ik kan als ik mensen doordringend aankijk (bijna) alles (dat ik over ze wil weten) weten. Het enige is dat ik maar 1 ding per keer kan weten. Maar ik moet dus niet opvallen want dan zie je dat ik je doordringend aankijk. Mijn leven als mens was redelijk goed. Ik ben in een normaal gezin op gegroeid, was gelukkig en deed zoals kinderen deden. En toen kwam de 2e wereldoorlog over ons gezin heen. Vader en broer het leger in. Moeder en zus dood gebombardeerd en ik bleef over. Ik kon me niet redden. Had nooit genoeg te eten en uiteindelijk ben ik gebeten midden in een vampieren gevecht. Dat was mijn verhaal. Ik ben nu dus wachter in het Volturi huis en wil jou best helpen met de mensen redden ofzo kies maar wat ik doe. Ik kan je ook verklikken omdat ik je gedachte opgemerkt heb ofzo.


    Het komt wel goed schatje <3

    IK!!!

    ik ben een lid van de volturi-clan.

    Mijn naam is Alica, m'n ouders zijn vermoord [lees: leeggezogen] door de volturi.
    Ik zou de volgende zijn, gelukkig merkte jij op dat ik een goede vampier zou kunnen worden.

    Ik ben nogal luidruchtig en hyper.
    Natuurlijk ook heel vrolijk, jammergenoeg slaan die vrolijke buien regelmatig om in melancholische derpesiviteiten [wat een woord!]
    Ik loop voortdurend te zingen en teken op alles wat ik maar kan.
    Ik ben puberaal en soms bitcherig [wat verwacht je?]

    Normaal zou ik 15 moeten zijn, eigelijk ben ik er 120.

    en voor ik het vergeet...
    M'n überbelangrijke kracht is: ik kan geheugens wissen!

    foto (mogelijkheid)
    http://static.stuff.co.nz/1233108507/279/390279.jpg[samen met m'n twinzus]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    IK!!! (opnieuw) [sorry, kon het niet laten]
    PLEASE!! mag het??? *puppy eyes*

    ik ben dus ook een lid van de volturi-clan.

    Mijn naam is Malice
    Ik zou dus ook dood zijn, mocht jij me niet gered hebben.

    Ik ben in tegenstelling tot m'n zus rustig en verantwoordelijk.
    Ik ben dan ook de oudste.

    Ik hou van schrijven en dichten, m'n zus vind dat ik talent heb.

    Soms heb ik natuurlijk ook wel last van m'n puberaal zijn...

    Normaal zou ik 15 moeten zijn, eigelijk ben ik er 120.

    en voor ik het vergeet...
    M'n überbelangrijke kracht is: Ik kan iemand doden met één blik!
    [handig!:S]

    foto (mogelijkheid)
    http://static.stuff.co.nz/1233108507/279/390279.jpg[samen met m'n twinzus]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Me!!
    Mijn naam Malory Madeleine Bouvier.
    Ik kom uit Frankrijk.
    Mijn leven is nooit boeiend geweest totdat mijn ouders gebeten werden op mijn 14de verjaardag. Mijn ouders zorgen nog steeds voor me. Hoewel we vaak moeten verhuizen. Als ik over 3 maanden 17 word bijten mijn ouders me. Op dit moment wonen we bij de volturi. Ze begrijpen wat er speelt tussen mijn Familie en ik. ( Vreemd genoeg hebben ze me nog niet vermoord.) Het is irritant om de hele tijd Te kijken hoe ze iedereen vermoorden maar ik zet door. Ik ga veel om met de mensen die er werken. Mens zijn tussen vampieren is best lastig.

    foto:http://media.photobucket.com/image/jodelle%20ferland/TwilightMOMSBlog/Cast%20Pictures/Jodelle%20Ferland/Jodelle3.jpg

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:47 ]

    To be or not to be - that is the question:
    Whether 'tis nobler in the mind to suffer
    The slings and arrows of outrageous fortune,
    Or to take arms against a sea of troubles,
    And by opposing end them? - to die - to sleep -
    ..

    Sorry, kon het niet laten. Ik hou van Shakespeare. Mijn interesse voor hem begon ruim honderd jaar geleden. Toen ik nog op school zat, vond ik er niets aan, maar nu is dat wel anders. Ik ben elke dag wel met hem bezig: ik lees zijn toneelstukken voor de zoveelste keer, of probeer nog wat over zijn leven te ontdekken. Zijn leven boeit mij.
    Helaas heb ik daar tegenwoordig allemaal wat minder tijd voor. Ik ben al een tijd lang een vampier, maar ik ben pas een korte tijd deel van de Volturi. Het bevalt me wel, maar ik ben niet van plan om hier voor altijd te blijven.
    Mijn ouders wonen hier ook. Zij zijn ook vampieren. We zijn door dezelfde vampier gebeten. Het gebeurde toen we een avondwandeling maakten. Ik praat er liever niet over.
    Ik ben nu voor eeuwig twintig, mijn ouders beide vierenveertig.

    Ik heb blond haar tot mijn schouders, en net als alle vampiers een ivoorwitte huid.

    Zoals je al weet, heb ik een kleine obsessie voor William Shakespeare. Daarnaast vind ik het leuk om zelf te schrijven, maar dat doe ik niet vaak.

    Aangenaam, ik ben Ophelia.

    JA! ik wil!
    wat voor rollen wil je?
    Vampieren of mensen?


    stay Nyappy

    Ik wil er wel in!!

    ik ben Sarah, prettig gestoord, Hyperactief en heel erg lang. (1.85 meter) blonde krullen, blauwe ogen iet te spitse neus en een kleine mond. Draagt graagt hoge hakken. En de rest moet je zelf maar ff kijken.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 17:36 ]


    When words fail music speaks

    Ik wil er wel mee in spelen, als je nog rollen nodig heb :D

    Naam: Sarina.
    Leeftijd: 17 (Eeuwig)
    Woonplaats: Volturie.
    Mens of vampier: Vampier uhu.
    Houd van: Mensen die lief zijn, schilderen, wandelen.
    Houd niet van: Bedweters, Haat eigenlijk vampier zijn!
    UIterlijk: Lang rood haar, rode ogen. Middel groot slank figuur.
    Extra's: Ze haat het eigenlijk om vampier te zijn, ze wilt dolgraag op dierenbloed gaan leven. Maar het lukt haar niet goed.. Ze hoopt dat het haar ooit 1 keer lukt om te veranderen.

    Als je foto wilt hebben vraag het maar :D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 20:50 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Haha, vet xD
    Ik ga bedenken.


    Life is hard and then we die