• Ja, die ga ik vanavond zien. ;o
    Hebben jullie hem al gezien ? Zoja; was het een goede film? En vond je hem eng ? :3
    Ik word best snel bang en ik heb gelezen dat het einde v/d film te erg was voor de bioscoop en op die DVD staat hij wel, dus ik hoop dat ik vannacht nog durf slapen.
    :9~

    Hij was niet echt eng, ik vond het einde v/d bioscoop eigenlijk enger dan het alternatief einde. ;x

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 12:09 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Up schreef:
    Saai.
    Alleen dat stukje dat die vrouw uit bed word getrokken is grappig. (krul)



    Ik moest toen zo hard lachen samen met nog een vriendin!! vond grappig XD

    ik vond 'm echt eng. maar dat kan er ook mee te maken hebben dat het hartstikke laat was xD
    ik heb 2 eindes gezien, welk einde mocht niet in de bios?? ik dacht het einde waar de politie het huis binnenstormt, maar dat weet ik niet zeker

    invincible schreef:
    ik vond 'm echt eng. maar dat kan er ook mee te maken hebben dat het hartstikke laat was xD
    ik heb 2 eindes gezien, welk einde mocht niet in de bios?? ik dacht het einde waar de politie het huis binnenstormt, maar dat weet ik niet zeker

    Is er dan een einde waar de politie het huis binnen stormt ? :3
    Ik het 2 eindes gezien, eentje waar ze zo naar de camera stapt en dan lacht en dan komt haar hoofd zo superdicht, ik kanhet niet zo goed uitleggen =3 en eentje waar ze ook dichter naar de camera stapt en dan snijd ze haar keel over. n.n


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Is er dan een einde waar de politie het huis binnen stormt ? :3
    Ik het 2 eindes gezien, eentje waar ze zo naar de camera stapt en dan lacht en dan komt haar hoofd zo superdicht, ik kanhet niet zo goed uitleggen =3 en eentje waar ze ook dichter naar de camera stapt en dan snijd ze haar keel over. n.n

    GADVERDAMME!
    nee, ik heb een versie uit 2007 gezien (die dat de politie binnenstormt en haar neerschiet)
    en een uit 2009 (dat is die versie dat ze glimlacht en dan naar de camera toekomt)

    ik ken het einde dat ze haar keel doorsnijdt helemaal niet..

    Ik heb maar 1 einde gezien. Het einde waar ze haar man naar de camera gooit.


    Take me to wonderland

    crunch schreef:
    niet gezien, ook niet van plan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Alleen de laatste tien minuten zijn interesting.


    I've got your back like a bra strap.

    Ik heb hem nog niet gezien, maar een vriendin van me zei dat hij saai is.


    Never run out of reasons to smile...

    invincible schreef:
    (...)
    GADVERDAMME!
    nee, ik heb een versie uit 2007 gezien (die dat de politie binnenstormt en haar neerschiet)
    en een uit 2009 (dat is die versie dat ze glimlacht en dan naar de camera toekomt)

    ik ken het einde dat ze haar keel doorsnijdt helemaal niet..

    Dat einde stond als alternatief einde op de DVD. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Een vriendin van me heeft hem gezien en vond hem doodeng.

    Iedereen hier vindt hem blijkbaar saai.

    Best grappig, mijn vriendin kon niet meer slapen die nacht xD


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Ik heb hem gezien en vond het jammer genoeg vies tegenvallen.
    Het leek meer een nagespeelde documentaire of iets dergelijks dan een goede film.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell