• Ik had een paar weken geleden $4 euro geleend van een vriendin.. Maar ik vergat het écht telkens mee te nemen, dus ik dacht gisteravond; laat ik het in mijn tas stoppen, dan vergeet ik het zeker niet. Heb ik het wel bij, vergeet ik thuis mijn brood, zodat ik hier op school een broodje moet halen.. En net kwam ze naar me toelopen, zegt ze:'Ja ik wil mijn $4 euro terug.' Gewoon uit het niets. En toen zei ik van:'Ja die heb ik wel bij, maar ik heb die zelf nodig.' Dus ik legde uit waarom, begon ze flauw te doen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Denk aan je eigen gezondheid ;). Zometeen val je misschien flauw en dan ? :O.
    dus geef het dan volgende week terug ofso ?


    Tinka & Ghunter.

    Iemand anders?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zeg haar dat je het morgen zal meenemen. Ze heeft lang moeten wachten, een dagje kan er toch nog bij?


    1.25

    Dragonette schreef:
    Zeg haar dat je het morgen zal meenemen. Ze heeft lang moeten wachten, een dagje kan er toch nog bij?

    Het is vrijdag?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ken dit probleem excactly ;D
    Ik doe dit ook altijd, ik moet nu al een tijdje €5,- geven, maar dat vergeet ik steeds S:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    Ik ken dit probleem excactly ;D
    Ik doe dit ook altijd, ik moet nu al een tijdje €5,- geven, maar dat vergeet ik steeds S:

    doen ze dan ook dom?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    doen ze dan ook dom?

    nope, ze zeggen gewoon: schrijf het op je hand!
    maar ze doen niet dom ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zeg haar dan dat je vijf euro terug geeft. Ze heeft vast al lang genoeg moeten wachten en als ze dan nog eens een weekend moet wachten...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tsja, ik eet nooit wat op school, dus ik zou 't geld gewoon geven. En geef anders 5 euro terug, als 'sorry' voor het lange wachten.


    It's time to be happy again.

    OMYJBIEBER zegt: Nee, want ik ga geen extra geld aan haar geven als zei zo dom doet.. P.S. ik wil geen ruzie hier afz,OMYJBIEBER.


    Tinka & Ghunter.

    CryGirl schreef:
    OMYJBIEBER zegt: Nee, want ik ga geen extra geld aan haar geven als zei zo dom doet
    Ze heeft recht op haar geld, en vroeg dus gewoon waar ze recht op had.
    Dat jij dat vergeten bent is haar schuld niet.
    Dus eigenlijk vind ik haar niet dom.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 10:17 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMYJBIEBER zegt: Wel hoe zei reageert.. ik kan er toch ook niets aan doen dat ik dat steeds vergeet .... Afz. OMYJBIEBER.


    Tinka & Ghunter.

    Marshmellow schreef:
    Zeg haar dan dat je vijf euro terug geeft. Ze heeft vast al lang genoeg moeten wachten en als ze dan nog eens een weekend moet wachten...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon, geven wanneer het kan. Maandag dus. Tuurlijk is het haar geld, maar ze moet zich niet zo aanstellen vind ik persoonlijk. Het is maar geld, en jullie zijn vriendinnen. Dan krijg je het echt wel terug.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CryGirl schreef:
    OMYJBIEBER zegt: Nee, want ik ga geen extra geld aan haar geven als zei zo dom doet.. P.S. ik wil geen ruzie hier afz,OMYJBIEBER.

    Je had haar kunnen vragen of ze er eens een sms'je voor stuurde, of had je het als alarm in je gsm kunnen zetten, in je agenda schrijven.
    En tuurlijk heb je recht op eten, maar daarom stel ik ook voor om een euro meer te betalen =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay