• Hey!
    Ik verveeld me en kwam op het idee om hier een topic over te maken:P Ik weet niet of hij er al is maar ja, wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt?

    De mijne:
    Ik denk dat ik 6/7 jaar was en ik liep met mijn vader, moeder en zusje in een tuincentrum. Daar had je een soort vijfer en daar lagen houten plankjes op en daar moest je op lopen en dan kon je naar de overkant. Mijn vader en moeder liepen voor, daarachter ik en daarachter mijn 2 jaar jongere zusje. Ineens hoorde ik een plons, ik draaide me om en zag mijn kleine zusje in het water en ze schoot onder één van die houten planken. Ik heb keihard gegild, ik kan me niet herrineren dat ik ooit zo hard heb geschreeuwt. Ik kon niet zwemmen maar gelukkig hoorde mijn ouders mijn gil (ze hadden niet door dat mijn zusje in het water was gevallen). Ze rende ernaartoe en hebben haar gelukkig optijd uit het water gehaald. Sindsdien let ik goed op mijn zusje, het idee dat ik haar kwijt had kunnen raken heeft een hele grote indruk op mij achtergelaten en we zijn ook nog eens goed bevriend.

    pff ik heb geen idee...

    Maar jou enge ding is wel echt heel erg eng :O Dan schrik je je toch rot :O

    whoa ik weet t zo 1,2,3 niet..
    Maar, als er zoiets bij mijn zusje zou gebeuren..ik zou echt gek worden..
    Dat's echt erg zeg o_O


    i need you like a heart needs a beat.

    Ja, ik ben me toen echt rot geschrokken en ben nu best beschermend naar haar wat ze niet leuk vind. Maar dan vertel ik haar dit en dan snapt ze het voor een paar seconden... Soms droom ik er over en ik kan me nu nog zo voor de geest halen wat ze droeg die dag, hoe het gebeurde, mijn gil... alles:S

    whoa ik weet t zo 1,2,3 niet..
    Maar, als er zoiets bij mijn zusje zou gebeuren..ik zou echt gek worden..
    Dat's echt erg zeg o_O


    Idd :O