• Hey,

    Ik vroeg mij af of er hier iemand naar Tokio Hotel gaat in Bercy (parijs) op 14 april. Ik heb 2 tickets besteld (voor mij en een vriendin), maar ik heb ze na een maand nog niet aangekregen. En ik heb ook geen mail gekregen ofzo, maar we hebben wel het creditcardnummer opgegeven.

    Als jij tickets hebt besteld en die zijn aangekomen, kreeg jij dan een mail of hoe lang duurde dat eer ze aankwamen?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 18:58 ]


    Real music is hidden behind the notes

    Nee sorry (: Waar ligt dat überhaupt? ;x

    ik denk dat er wat mis is gegaan =3
    ik ga niet trouwens :')
    en op 14 april is mijn zusje jarig x'D ^^

    Sensible schreef:
    Nee sorry (: Waar ligt dat überhaupt? ;x


    Parijs :)


    Real music is hidden behind the notes

    Ik dacht eerst dat Bercy een nieuw nummer was of zo? 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    MissCrowley schreef:
    (...)

    Parijs :)

    Oh oké, weer bijgeleerd ;d

    Ik ga! En ik had mijn ticket na ongeveer twee weken via een aangetekende brief.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ik ga! En ik had mijn ticket na ongeveer twee weken via een aangetekende brief.

    Kun je er daar nog kopen. Als ik dan toch mag meegaan, dan kan ik er daar ééntje kopen, he. Want de tickets zyn vast toch niet uitverkocht en nja..


    Some people make the world special just by being in it

    Pliena schreef:
    Ik ga! En ik had mijn ticket na ongeveer twee weken via een aangetekende brief.


    Had jij in het begin een mail gekregen ofzo van dat die besteld waren?


    Real music is hidden behind the notes

    Alysse schreef:
    (...)
    Kun je er daar nog kopen. Als ik dan toch mag meegaan, dan kan ik er daar ééntje kopen, he. Want de tickets zyn vast toch niet uitverkocht en nja..

    Ik denk van wel? Als het niet uitverkocht is. En als je toch zou mogen gaan, zou ik het zeker nu nog snel bestellen. Dan ben je zekerder.


    Tanya is de beste.

    Alysse schreef:
    (...)
    Kun je er daar nog kopen. Als ik dan toch mag meegaan, dan kan ik er daar ééntje kopen, he. Want de tickets zyn vast toch niet uitverkocht en nja..


    Maar het ambetante is dat ik niet eens weet ofdat ik betaald heb, ik kan dat pas op het einde van de maand zien en anders betaal ik 2 keer :S


    Real music is hidden behind the notes

    MissCrowley schreef:
    (...)

    Had jij in het begin een mail gekregen ofzo van dat die besteld waren?

    Ja, met zo'n code. Als jij die hebt en je tickets komen niet meer, dan moet je die mail afprinten en meenemen. Dat zei mijn broer me.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Ik denk van wel? Als het niet uitverkocht is. En als je toch zou mogen gaan, zou ik het zeker nu nog snel bestellen. Dan ben je zekerder.

    maar op het moment mag ik nog niet > < Man, ik ga die dag dood als ik thuis zit!


    Some people make the world special just by being in it

    Pliena schreef:
    (...)
    Ja, met zo'n code. Als jij die hebt en je tickets komen niet meer, dan moet je die mail afprinten en meenemen. Dat zei mijn broer me.


    was dat via de link op de TH-site?

    Sorry voor al die vragen, maar ik moet echt weten of ik die kaarten heb besteld of niet :S


    Real music is hidden behind the notes

    MissCrowley schreef:
    (...)

    was dat via de link op de TH-site?

    Sorry voor al die vragen, maar ik moet echt weten of ik die kaarten heb besteld of niet :S

    Jap, via de link op de officiële site.


    Tanya is de beste.

    Alysse schreef:
    (...)
    maar op het moment mag ik nog niet > < Man, ik ga die dag dood als ik thuis zit!

    Je moét.


    Tanya is de beste.