• De stelling van vandaag luidt:
    Leef met de seconde, je weet nooit of je de volgende haalt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Om daar de hele tijd vanuit te gaan vind ik overdreven, maar ik probeer wel alles eruit te halen wat erin zit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    50/50

    Eens en Oneens,

    Je moet natuurlijk altijd lol maken en het beste van je leven maken maar niet zo zijn van. 'Ow misschien ga ik over 2 uur wel dood dan ga ik nu even dat iritante kind vermoorden' want dat slaat nergens op.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Stuiterbal schreef:
    Om daar de hele tijd vanuit te gaan vind ik overdreven, maar ik probeer wel alles eruit te halen wat erin zit.


    .

    CuteWolf schreef:
    50/50


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Stuiterbal schreef:
    Om daar de hele tijd vanuit te gaan vind ik overdreven, maar ik probeer wel alles eruit te halen wat erin zit.

    Ja, zolang je maar niet in angst leeft of je de volgende haalt.


    You move me ......... Kurt

    Om nou elke seconden nuttig te gebruiken vind ik overdreven, maar om het leven te laten voor wat het is vind ik ook weer onzin.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    GerardWay schreef:
    Eens en Oneens,

    Je moet natuurlijk altijd lol maken en het beste van je leven maken maar niet zo zijn van. 'Ow misschien ga ik over 2 uur wel dood dan ga ik nu even dat iritante kind vermoorden' want dat slaat nergens op.


    Niks aan toe te voegen.


    Simple, but effective.

    Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. Maar het is wel een beetje overdreven om elke seconde te gebruiken. Ik zou er van willen maken: leef van dag tot dag, je weet nooit of je de volgende haalt.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 8:57 ]


    I am an idiot, I move.

    '' je weet nooit of je de volgende haalt '', looooool dat klinkt zo scheinheilig. Ik ga echt niet denken van 'Oh, nee over 5 seconden kan ik wel dood zijn! *freaks out'.
    Maare, ja, je moet wel van je leven genieten enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eigenlijk ben ik het ermee eens, maar je moet het niet overdrijven. Veel mensen willen dan juist lol maken en je moet niet denken: "Oh, ik kan elke seconde overlijden, dan maar even een leuke dag ervan maken" en dan elke dag gaan spijbelen van school ofzo. Dat is overdreven. Zolang je je verplichtingen doet, vind ik dat het moet kunnen:)


    To live would be an awfully big adventure

    Asylum schreef:
    Om nou elke seconden nuttig te gebruiken vind ik overdreven, maar om het leven te laten voor wat het is vind ik ook weer onzin.


    Ze denk ik er ook over


    wth.

    Ik heb dat gevoel wel, soms. Dat ik bijna dood ga xD maar ik ga er niet naar leven ofzo. Ok, dar was debiel. xD


    Alis volat propriis

    Eens.
    Je moet gewoon alles uit je leven halen en plezier hebben, voordat je het weet ik het voorbij. :9~


    Smiling but close to tears.