• Ik kijk nu derek ogilvie, hij kan met geesten comminuceren zegt hij, enzo.
    Geloven jullie het?
    ik weet het niet xD


    http://thebloodypromqueen.tumblr.com/

    Nou ik zie ze zelf. Dus ja. Maar ik weet niet echt wat ik van dat soort gasten moet geloven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    :P ik heb t gister ook gevolgt, het zou kunnen maar maby is t wel nie waar en is alles vantevoren met die mensen afgesproken ik weet het niet!

    Ik weet het niet. Soms heb ik in mijn achterhoofd zitten dat het allemaal van tevoren is gepland.


    Take me to wonderland

    Ik weet het niet. Aan de ene kant zou ik wel willen dat zoeits bestond en aan de andere kant denk ik dat het toch best onzinnig is.

    Ik heb zijn programma nog nooit gezien, maar wat Char betreft heb ik gehoord (en is het inmiddels volgens mij bewezen, maar dat weet ik niet zeker) dat wanneer er te veel fouten worden gemaakt door Char tegenover een persoon, dat die aflevering niet wordt uitgezonden. Dat was voor mij de twijfel.

    Ik heb het zelf nooit ervaren, heb er wel over nagedacht aangezien mijn vader overleden is, maar ik heb er geen mening over aangezien ik het niet heb ervaren.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny