• Ik ga dus morgen naar het concert van Lady Gaga in het Gelredome in Arnhem. Dus ik was vanmiddag naar de supermarkt gegaan en had lekker veel energy&gaseuze enzo ingeslagen. Maar nu zegt mijn pa dat ze het wss gaan innemen omdat ze bang zijn dat we ermee gaan gooien! (cat)

    Weet iemand of dat echt zo is? Anders laat ik het nl. allemaal thuis. o-o

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 14:53 ]


    Hope goes lost but never dies.

    dat was met TH ook zo :X
    ik zou het niet gek vinden als ze dat weer doen(cat)


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, meestal wel zo. Bij de meeste concerten mag je als je naar binnen gaat geen blikjes/flesjes enzovoorts meenemen. In de rij mag het wel, dus dan moet je ze opzuipen, maar mee naar binnen mag niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik moest zelfs mijn flesje water in leveren:| dus had ik geen drinken meer of je moest daar kopen (ja schijt er werd drugs in de cola geduwd)

    maarja ze nemen het in


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Trouwens, als je het goed verstopt valt het wel mee. Ik had mijn spullen over mijn flesje water heen gelegd, dus ze zagen alleen een ander flesje water, die hebben ze weggegooid maar ik had er dus nog wel 1 over. Als je ze heel goed verstopt, kom je er wel mee weg, zó streng is het ook weer niet. X'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    9 van de 10 keer is dat wel zo bij echte concerten. Sommigen doen niet zo moeilijk over een flesje water maar over blikjes of flesjes met frisdrank wel.


    dream, dare, fly!

    Bij het concert van Rihanna hebben ze niets gecontroleerd. Was wel in België weliswaar ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    flesje water mag wel mee naar binnen als je het dopje eraf draait.


    The grass is not always greener on the other side

    Met TH had ik ook gewoon vanalles in mn tas zitten, dat namen ze ook niet in :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Met TH had ik ook gewoon vanalles in mn tas zitten, dat namen ze ook niet in :']
    Nee, bij miju ook niet. Iki had deo in mijn tas, neonstaafjes werden ook niet ingenomen. ik had zelfs een haarkleurspuitbus van een vriendin van me in me tas. Mocht gewoon mee naar binnen. Maar mijn vriendin mocht geen flesje water meenemen. Echt vaag...:S


    The grass is not always greener on the other side

    @SweetThing:
    Ja klopt. Maar er was zo'n politiepersoon bij ons op school. Die vertelde dat ze water enzo meestal wegdeden voor de mogelijke GHB. Omdat dat kleurloos is zegmaar.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Drinken mag je meestal niet mee naarbinnen nemen en dat is niet alleen omdat ze denken dat je ermee gaat gooien. Bovendien kun je daarbinnen meestal drinken kopen en dat zit even goed in flesjes of bekers en idd zelf water moet je inleveren omdat daar ook drugs ofzo in kan zitten. Maar als je het goed verstopt in de binnenzak van je je jas ofzo zien ze het niet eens, want zo'n super goede controle is er meestal niet.


    Je moet worden wie je bent.

    Tranquillity schreef:
    Bij het concert van Rihanna hebben ze niets gecontroleerd. Was wel in België weliswaar ;x

    Bij ons hebben ze wel gecontroleerd.. Maar dat hangt er vanaf. De laatkomers, en ja, dat waren jullie, ghaha, controleren ze meestal niet.

    Ik neem daarom dus ook maar 1 busje mee om te drinken als we buiten staan te wachten maandag ( dan is Lady Gaga hier in België, je weet wel (': ). Want ze nemen het altijd bij mij af. In Nederland bij het Tokio hotel concert ook ,dus (':

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 15:52 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Toch logisch dat je drinken in moet leveren? Het is de bedoeling dat de plek waar het concert gegeven word ook winst draait. En dat gebeurt door een groot gedeelte met de catering. Het is de bedoeling dat je daar je drinken koopt en het niet zelf meeneemt..