• Dag Evelien,

    Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik je een bericht stuur. Ik ben redacteur bij het weekblad Flair en zag ergens op een groep op Facebook dat jij een tweelingzus hebt? Is dat zo?
    Ik wil een fotoshoot doen voor Flair met tweelingzussen en vroeg me af of je dat leuk leek. Je moet dan wel een tweelingzus hebben natuurlijk.

    Laat me dan snel iets weten via mijn Facebook, via j.struys@flair.be of via 0494/451207

    Ik ben benieuwd!

    Beste groeten,

    Jeroen

    Is dit wel te vertrouwen? Hij heeft mij dit gestuurd via facebook.
    Ik ben wel op de flair site gaan kijken en hij werkt inderdaad voor de flair en er stond een foto van hem bij een artikel en die komt overeen met zijn profielfoto op facebook (het is wel een verschillende foto, zelfde persoon).
    En niet iedereen kan toch zomaar een flair e-mailadres aanmaken, niet?
    Het ziet er in ieder geval wel betrouwbaar uit, niet?


    Get outta my head!

    Als hij bij de site op de Flair staat lijkt het het me wel betrouwbaar. Een mailtje terugsturen en vragen om meer informatie kan nooit kwaad, zeker niet als het óók via de Flair site doet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan eens een Flair kopen en kijken of zijn naam ergens bij de redactie staat? Normaals staat dat op het eind wel in (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Je kan eens een Flair kopen en kijken of zijn naam ergens bij de redactie staat? Normaals staat dat op het eind wel in (:
    Op de flairsite stond zijn naam. (:


    Get outta my head!

    OuttamyHead schreef:
    (...)Op de flairsite stond zijn naam. (:

    Dan denk ik dat het wel betrouwbaar is (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou eerst contact opnemen met de Flair zelf. Als hun zeggen dat de mail inderdaad van hun is, is het natuurlijk superleuk voor jou en je zus!!


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik zou eerst contact opnemen met de Flair zelf. Als hun zeggen dat de mail inderdaad van hun is, is het natuurlijk superleuk voor jou en je zus!!


    zou ik ook doen; dan weet je het zeker ;p
    & veel succes !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Washington schreef:
    Ik zou eerst contact opnemen met de Flair zelf. Als hun zeggen dat de mail inderdaad van hun is, is het natuurlijk superleuk voor jou en je zus!!


    None but ourselves can free our minds.