• Ik heb enorm veel zin in een klassieke horrorfilm. Liefst niet zoiets als Saw, maar eerder iets met een verhaallijn. Veel bloed boeit me niet zo erg, denk ik. Het moet erg spannend zijn en ik moet dat 'jeetje, ik weet nu niet wat te zeggen'-gevoel hebben op het einde van de film. En het moet zo'n film zijn waar je in bed nog van wakker ligt. Dus, wat ik vraag is een klassieke horrorfilm. No new shit.

    Alvast bedankt. :3


    All this dampness is damp.

    The Exorcism Of Emily Rose vind ik zelf aangrijpelijk, met een héél goed verhaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uhh... Resident Evil?


    I live for the applause, you will die for it.

    door mij heeft ze dit topic gemaakt -proud-
    ennee ik weet niet x'D
    ^^

    Dracula? :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet zo heel klassiek maar doodeng en vies. The last house on the left

    Of zo iets.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Saw is juist een hele verhaal lijn hoor? Achja anders The Descent ofzo?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vrij onbekende film maar egt wel een geweldige verhaallijn en al: Poltergeist 1, 2 & 3

    The Exorcist ?

    * klik hier voor de trailer :3 *

    [ - Ik wil wel even melden, dat je deze best niet alleen bekijkt ( Heb hem zelf met 8 vrienden bekeken). Ik kijk veel horror films enzo en kan er goed tegen, maar deze was echt creepy en eng. Heb zeker 2 maanden paranoia gelopen ervan en heb weken niet kunnen slapen omdat ik bang was dat ze plots in mijn kamer zou staan o.O In het begin is de film echt niet eng, maar daar komt snel verandering in... - ]

    Welke je zeker niet moet bekijken,want die is doodsaai, is ' The Blair Witch Project'.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 22:04 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Dark Water


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    The unborn


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    The Grudge.
    Die is serieus zó eng he D: ik kon gewoon drie weken niet normaal meer slapen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    The Haunting in Connecticut had veel schrik-momenten 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    the grudge, the ring
    omg waarschuwing ik kreeg nachtmerries xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    LiquidSugar schreef:
    Welke je zeker niet moet bekijken,want die is doodsaai, is ' The Blair Witch Project'.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Highway schreef:
    The Exorcism Of Emily Rose vind ik zelf aangrijpelijk, met een héél goed verhaal.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.