• ^^.
    Ik denk dat wy geesten in huis hebben, En ik wil er mee in contact komen!
    Weet iemand hoee?

    x.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik denk dat je er niet mee in contact kunt komen, omdat het niet bestaat xD maar op vtm zie je soms wel een manneke da geesten verjaagt, en door die man, begint ik er toch wel een klein beetje in te geloven

    als je dat zo zeker weet,,
    tjaa.. dan zal ik het wel zegen maar er zijn naardelen..
    * het kunnen kwade zijn.
    * ze zijn dan 24/7 bij je.
    * ze zien je en kunnen je lastig vallen..
    * ik heb du sook een geest in mijn kamer..
    ern dat im best eng

    voordelen
    * het si veel cool zo ben je nooit allen..

    wil ej het nog steeds lees mij forum maar us..
    'ghost WAARGEBEURT'

    eerlijk gezegd ik geloof ni in geesten.
    maar er zijn mensen die ik ken die beweren da ge ze met kaarsjes kan oproepen. xD
    dus da kan je altijd eens proberen

    Ik ben een spooooooooook.
    Boeeeeeeeeeeeh.

    ik heb verschillende ideeen gehoord de 1 zegt om met kaarsjes met een paar vriende ofzo in een kring en hem dan op te roepe. of me zo'n bord mr das meer als ge een vraag hebt ofzo en ge wilt da die geest antwoord.

    veel succes me het oproepe

    WIL je met geesten in contact komen?
    Ik zou niet willen instaan voor de gevolgen als het slechte geesten zijn.


    One man's fun is another's hell.

    NIET DOEN :@:@:@:@:@

    JE MOET EGT NIET MET GEESTE IN CONTACT KOMEN !

    Omdat als het een boze is gaat ie nooit meer weg en blijft altyd in jullie huis en er gebeuren de verschrikkelijkste dingee..

    Een Vriendin van mij en daar weer de vriendin van heeft zelfmoord gepleegt omdat ze ook geeste had opgeroepe en het was een boze..Ze kon er niet meer tege en dood is ze (huil)(huil)(huil)

    Woow waarom doen mensen nou zo moeilijk? Als je het weet, zeg het dan en als je het dom vind, reageer dan niet -_-
    Ikzelf wil het ook graag, maar niemand wil het vertellen ze zeggen alleen maar: Niet doen.


    Gewoon niet doen, dat is het beste.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Okeee ^^.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik weet wel hoe het moet,ik heb het een keer gedaan met mijn vriendin en er is niks gebeurt,maar het kan ook een kwade zijn jah...

    T is egt niet moeilijk ..Maar doe t toch maar niet of je wil al je nek breken