• Ik heb dus net met myn vriendin glaasje gedraait. 3 x geprobeerd en 2 x contact met geesten : 1 engels man James & myn opa.
    best bizar.. :S en we weten zeker dat wij het wijnglas niet verplaatst hebben. in ieder geval de geesten hadden niet zoveel te melden. maar oke. straks willen we misschien nog 1 x proberen. maar dan moeten we wel goede vragen hebben...


    We can only learn to love by loving.

    Weetje dat glaasje draaiden gevaarlijk is

    ik wil meedoeeeenn

    Weetje dat glaasje draaiden gevaarlijk is
    maar lijk me toch leuk om te doen

    Weetje dat glaasje draaiden gevaarlijk is

    Jaa weten we...

    maar tog.. is wel spannend.. alleen ik flip nu wel beetje van de klok O_o

    ^^ JYC ;; dan moe je ff hier kome kan je zo meedoen x3 gheghe


    We can only learn to love by loving.

    ik ken veel verhalen hier over die fout afloppen ;)!
    en een verhaal dat ik zelf heb meegemaakt dus als ik jullie was stop er mee voordat het egt fout gaat

    (...)
    Jaa weten we...

    maar tog.. is wel spannend.. alleen ik flip nu wel beetje van de klok O_o

    ^^ JYC ;; dan moe je ff hier kome kan je zo meedoen x3 gheghe
    waar is hieeeeer^^ x'D

    Weetje dat glaasje draaiden gevaarlijk is


    Héél gevaarlijk. Geloof me ik heb "vrienden" die het deden, en écht het is écht gevaarlijk. Als je een slecht iemand oproept is het écht gevaarlijk. En "oproepen" is ook slecht om te doen, je moet ze aanroepen met iemand die er écht verstand van heeft.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar wij zijn ... eigenwijs denk ik
    want wij willen ZO graag contact met onze overledene waar wij veel van houden << myn vriendin x3 was da


    en ff denke ;;
    tot nu toe gaat nog alles goed dus.. alleen stoort de computer :S das wel beetje eng..
    maar we gaan doeg.. <


    We can only learn to love by loving.

    maar wij zijn ... eigenwijs denk ik
    want wij willen ZO graag contact met onze overledene waar wij veel van houden << myn vriendin x3 was da


    en ff denke ;;
    tot nu toe gaat nog alles goed dus.. alleen stoort de computer :S das wel beetje eng..
    maar we gaan doeg.. <


    We can only learn to love by loving.

    maar wij zijn ... eigenwijs denk ik
    want wij willen ZO graag contact met onze overledene waar wij veel van houden << myn vriendin x3 was da


    en ff denke ;;
    tot nu toe gaat nog alles goed dus.. alleen stoort de computer :S das wel beetje eng..
    maar we gaan doeg.. <

    Dan is het je eigenprobleem en zie je vanzelf wel wat er met je gebeurt als je een slecht iemand oproept.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar wij zijn ... eigenwijs denk ik
    want wij willen ZO graag contact met onze overledene waar wij veel van houden << myn vriendin x3 was da


    en ff denke ;;
    tot nu toe gaat nog alles goed dus.. alleen stoort de computer :S das wel beetje eng..
    maar we gaan doeg.. < succes :P

    srry da k het vraag ma wat is daar zo gevaarlijk aan aan flesje draaien?
    xD ben sloom en dom! xD
    x

    srry da k het vraag ma wat is daar zo gevaarlijk aan aan flesje draaien?
    xD ben sloom en dom! xD
    x

    glaasje draaien

    kunne kwade geesten kome xl

    mr moet nu wel weg

    vriendin is bangvoor sak brood xl << se denkt da hij bewoog xcl


    We can only learn to love by loving.

    srry da k het vraag ma wat is daar zo gevaarlijk aan aan flesje draaien?
    xD ben sloom en dom! xD
    x


    Geen zin om uit te leggen. Nouja toch wel. Nou als je een slecht iemand oproept, kan het bij je blijven, en je leven verzieken zegmaar. Ja als je erin gelooft snap je wat ik bedoel. Ze worden érg boos als je ze "Oproept" ze gaan je pesten als ze bij je blijven. Bijv; glazen vallen op, spiegels breken, en het kan dan steeds erger worden ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    aah ok