• Mijn examens beginnen morgen, dat betekend dat ik hard aan het leren ben en een tijdje niet echt actief als bemiddelaar kan zijn op quizlet. Ik kom zo af en toe wel eens online via mijn iPod alleen dan kan ik niet echt een ruzie oplossen of iets dergelijks aangezien een bericht typen nogal lang duurt (over dit beticht doe ik nu al z'n 10 minuten :x). Nu weten jullie waarom ik misschien zo laat of wel helemaal niet kan reageren. Zodra de examens klaar zijn ben ik weer gewoon actief hier, houden jullie dat 1,5 week vol (grapje)? :'D


    -

    Succes met je examens, je kan het <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Succes met je examens!

    succes met je examens!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Succes met je exaaaaamens. En ja hoor, we zullen heél braaf zijn en geen ruzie maken -a-


    Life begins at the end of your comfort zone

    succes avec l'exams:)


    Why don't you break my heart

    Succes! <3

    Veel succes met je examens! En niet teveel gaan blokken, want je kunt het wel!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Succeeees. :3


    All this dampness is damp.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Succes met je exaaaaamens. En ja hoor, we zullen heél braaf zijn en geen ruzie maken -a-

    Dankjulliewel :'D


    -

    Duo schreef:
    Succes met je examens!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Succes! Het lukt je vast wel. (: