• Je noemt gewoon wat alle mensen boven je hebben gezegt en voegt daar zel iets aan toe wat begint met de laatste letter van het woorde die de gene boven je heeft gebruikt. Dus als er staat pet zeg jij bijv. troep. snappie? oke ik begin.

    ik ga op vakantie en ik neem mee: mobiel


    When words fail music speaks

    ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 21:42 ]


    The grass is not always greener on the other side

    ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees


    Your make-up is terrible

    Ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate xD

    Ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach :Y)


    Felix

    Ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    k ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, alle twilightboeken ^^


    Te quiero y solamente usted.

    k ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat


    you're a bandit. Just a no good, too big, filthy, rotten criminal.

    k ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael


    "Don't look back, you're not going that way."

    k ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray


    It's not the same without you.

    ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster,


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster,onderbroek,

    ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster,onderbroek,wc papier


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee : Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster,onderbroek,wc papier, kleren


    Stay calm and be a directioner.