• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    topic nummero 2 :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik wat vragen, kijk ik had voor Rose een paar plaatjes gemaakt, en die had ze op haar Q gezet. Maar kijk, ik heb die plaatjes verwijderd een tijdje geleden, omdat mijn pc er sloom van werd, maar kijk.. nu isRose dus geband, en nu kan ik niet meer bij mijn plaatjes. Weten jullie misschien een manier om ze terug te krijgen? ;x


    SLOAN.

    Hhaha, deux.

    Men, Ik mis iedereen nu al, zelfs degene die ik niet kende en vind het nog steeds oneerlijk/overdreven dat Rose en Danique permanent gebant zijn.


    The soul needs autumn.

    Cuidador schreef:
    Mag ik wat vragen, kijk ik had voor Rose een paar plaatjes gemaakt, en die had ze op haar Q gezet. Maar kijk, ik heb die plaatjes verwijderd een tijdje geleden, omdat mijn pc er sloom van werd, maar kijk.. nu isRose dus geband, en nu kan ik niet meer bij mijn plaatjes. Weten jullie misschien een manier om ze terug te krijgen? ;x


    Prullenbak op je computer? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cuidador schreef:
    Mag ik wat vragen, kijk ik had voor Rose een paar plaatjes gemaakt, en die had ze op haar Q gezet. Maar kijk, ik heb die plaatjes verwijderd een tijdje geleden, omdat mijn pc er sloom van werd, maar kijk.. nu isRose dus geband, en nu kan ik niet meer bij mijn plaatjes. Weten jullie misschien een manier om ze terug te krijgen? ;x

    Hmm, sorry, maar wij kunnen ook niet meer op haar profiel verder. Het spijt me voor je. |:

    Cuidador schreef:
    Mag ik wat vragen, kijk ik had voor Rose een paar plaatjes gemaakt, en die had ze op haar Q gezet. Maar kijk, ik heb die plaatjes verwijderd een tijdje geleden, omdat mijn pc er sloom van werd, maar kijk.. nu isRose dus geband, en nu kan ik niet meer bij mijn plaatjes. Weten jullie misschien een manier om ze terug te krijgen? ;x

    Nee sorry, we kunnen die niet voor je terug halen.

    Braaf is het nieuwe stout !! _O_


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kom maar op met die waarschuwing haha (cat)

    Hush schreef:
    Braaf is het nieuwe stout !! _O_


    Amen _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Delicate schreef:
    Kom maar op met die waarschuwing haha (cat)

    Wat heb je nu weer gedaan? (krul)


    .

    kut quizlet.


    Smiling but close to tears.

    Delicate schreef:
    Kom maar op met die waarschuwing haha (cat)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Haha, doe toch niet zo sneu. En als jullie dan toch wanhopig graag van quizlet willen worden gebant doe dan alsjeblieft wat meer je best. Dan kan ik tenminste ook nog lachen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ben 't zat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Men, fuck fuck fuck.
    Ik vind het eigenlijk gewoon weg belachelijk.


    The soul needs autumn.