• Ik heb een klein probleem, ik zit namelijk een klein beetje in de knoop met mezelf. De laatste tijd hoor ik heel veel dat mensen mij dik vinden en zo onderhand ben ik het zelf gaan geloven. Wanneer ik in de spiegel kijk zie ik een heel dik persoon en wanneer ik op de weegschaal sta begin ik gewoon te huilen vanwege mijn gewicht. Misschien vinden jullie dat ik mij nu aanstel, maar onder de douche en ´s avonds in bed laat ik vaak ook gewoon mijn tranen lopen
    Echt, ik heb hier echt een hekel aan. Een tijd geleden was ik blij met hoe ik was, maar dat gevoel is nu helemaal weg. Ik zou nu echt alles doen om tien kilo kwijt te raken, het liefst nog wel meer. Écht ik meen het, ik heb het helemaal gehad met hoe ik eruit zie.
    Ik zou zo graag te horen willen krijgen dat ik mooi ben, in plaats van dat ik een dikke kop krijg.

    Ik hoef nu geef reacties met: Je bent heus niet dik. Jullie zouden dat niet kunnen weten, aangezien er alleen foto’s van mijn hoofd op quizlet staan. Ik wilde gewoon even kwijt hoe ik over mezelf denk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    reken je BMI eerst uit. Misschien sta je wel helemaal aan de verkeerde kant en moeten die mensen gewoon stoppen met jou anorexia aanpraten. (6)


    Alis volat propriis

    Ik heb een tip voor je die bij mij wel heeft gewerkt.
    (ik heb een tijdje geleden een eetstoornis gehad)
    Je moet je richten op de andere dingen aan jezelf.
    Gewoon voor de spiegel gaan staan
    en kijken naar de mooie dingen aan jezelf.
    Bijvoorbeeld je mooie ogen, of je mooie gezicht.
    En voor de mensen die je uitschelden,
    niks van aantrekken. (ik weet dat dat moeilijk is)

    Wat je ZEKER NIET moet doen is stoppen met eten.
    Als je stopt met eten wordt je juist dikker,
    omdat je lichaam dan juist al het beetje vet dat het binnenkrijgt opslaat terwijl die dat normaal niet doet.

    Ik snap echt niet wat er mis is met dik. Sorry hoor, maar dik is geen synoniem voor lelijk. Dat maak je er zelf naar, door je ernaar te gedragen. Als jij je gewoon vrolijk opstelt, en als jij gewoon genoeg zelfvertrouwen hebt, dan merken mensen niet eens op dat je bent aangekomen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 21:15 ]


    Life is hard and then we die

    Een vriendin van mij heeft een paar jaar geleden anorexia gehad, en geloof me; dat wil je niet hebben. Dus begin daar alsjeblieft niet aan! Mensen zeggen wel vaker wat, je hoeft niet alles te geloven. (Té) dun zijn maakt ook niet altijd gelukkig hoor!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat gevoel heb ik ook, als mensen voor de grap dikzak ofzo tegen mij zeggen dan moet ik gewoon echt huilen. Want mensen zeggen gewoon je moet oppassen met wat je eet. En idd, ik laat 's avonds ook tranen vallen. Ik probeer echt alles om 5 kilo ofzo of 10 kilo kwijt te raken.. Maarja.


    The way we live, is the way we die

    Ik snap jou zóo erg,
    & De zomer vond/vind ik echt een ramp met al die bikini-stuff.
    báh.
    Maaaaár ik kan wel gaan lijnen &zo maar als er dan chocolade in de keukenla ligt wordt ik daar niet gelukkig van..
    Dus mijn tip;
    Wees happy, met jezelf!

    Ik vind je mooi ook al heb ik alleen je gezicht gezien, ik vind mezelf ook te dik en te zwaar wegen, en ik haat dat gevoel. maar ik probeer minder te sneukelen en meer te sporten zo spring ik nu elke dag op m'n trampoline en loop ik met een lintmeter rondjes rond het huis want dan loopt mijn kat achter me aan, haha vind ik zo leuk en ik doe dan ook wat aan mijn conditie.:Y) En het is het innerlijke die telt. (flower)


    Stay calm and be a directioner.

    Dat is zo typisch, en hier kan ik zo kwaad om worden!Anderen hebben mij ook een complex aangebabbeld, en hier loop ik nu echt nijdig om! Dat ze je gwn laten zijn wie jij bent!

    Ik heb in deze maand van mijn moeder kunnen horen dat ze me dik vind, een vriend van mijn moemoe vroeg aan haar of ik zwanger was en twee mensen op school zeiden ook al dat ik dik aan het worden was. En andere zitten dan te zeggen dat ik moet gaan eten en dat ik net anorexia heb. Juist ja, ik ga me er gewoon niets meer van aantrekken. En dat moet jij ook niet doen. Je voelde je goed voor dat alles wat ze zeiden, en nu gaan er andere even wat interessant doen om dat te zeggen, en ga jij je opslag slecht voelen. Trek je er toch niets van aan wat ze zeggen.


    Some people make the world special just by being in it