• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.


    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x
    Rimpelstilskin gereserveerd || Ainigma

    The huntman/wolf gereserveerd || Raccoon
    Red Riding Hood gereserveerd|| Constellation

    Captain Hook geserserveerd || Ainigma
    Peter Pan gereserveerd || The_Glue

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Mulan gereserveerd || BoromirOfGondor
    Ariël gereserveerd || Fortis
    Belle gereserveerd || Little_Liars
    Esmeralda gereserveerd || Wrestler

    Prinses Aurora gereserveerd || Alastor
    Prince Philip gereserveerd || Wrestler

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Charming gereserveerd || Clarick


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x
    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt



    Overige topics:
    Rollentopic


    Hier kunnen kan je discussiëren of overleggen over de RPG. NIET op het Rollen- of speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 19:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    MT. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mt! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT ^-^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mt!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Iemand die nog een relatie wilt met Darren/Joshua?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik had trouwens een vraag. Peter is in de serie nogal 'slecht'. Zeg maar. Moet ik dat karakter aanhouden als ik het karakter maak? Aangezien de storybrooke karakters het tegenovergestelde zijn, wil ik het even duidelijk hebben.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    Ik had trouwens een vraag. Peter is in de serie nogal 'slecht'. Zeg maar. Moet ik dat karakter aanhouden als ik het karakter maak? Aangezien de storybrooke karakters het tegenovergestelde zijn, wil ik het even duidelijk hebben.


    Zijn karakter mag je zelf verzinnen, dus het hoeft zeker niet gebaseerd te zijn op de serie ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aangezien het een klein stadje is, zou het niet makkelijker zijn als we allemaal een lijst maken met alle relaties tegenover iedereen. Neutraal, vriendelijk of vijandelijk? Dan krijg je niet dat mensen enkel met elkaar omgaan, maar dat iedereen interacties kan hebben?

    By the way ik lees zo / straks Joshua eens door, ik las net dat je hem zover af had. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Aangezien het een klein stadje is, zou het niet makkelijker zijn als we allemaal een lijst maken met alle relaties tegenover iedereen. Neutraal, vriendelijk of vijandelijk? Dan krijg je niet dat mensen enkel met elkaar omgaan, maar dat iedereen interacties kan hebben?

    By the way ik lees zo / straks Joshua eens door, ik las net dat je hem zover af had. ;D


    Slim idee ! :3 Dat zou inderdaad handiger zijn en dan heb je meteen ook een idee hoe je personage is tegenover een ander personage ^^


    Oh en zouden jullie het interessant vinden moest er een soort zwak moment zijn in de vloek waarbij de mensen flashbacks krijgen van hun vorig leven en zo stilaan lijken te herinneren wie ze zijn? Zo zit er nog een leuke spanning in de rpg :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Slim idee ! :3 Dat zou inderdaad handiger zijn en dan heb je meteen ook een idee hoe je personage is tegenover een ander personage ^^


    Oh en zouden jullie het interessant vinden moest er een soort zwak moment zijn in de vloek waarbij de mensen flashbacks krijgen van hun vorig leven en zo stilaan lijken te herinneren wie ze zijn? Zo zit er nog een leuke spanning in de rpg :3


    Doe ik zelf voortaan ook bij mijn RPG's, ik merk wel dat je dan echt meer interacties hebt. ;D Ik ga zelf die lijstjes maken als er wat meer personages af zijn. ;D

    That sounds nice, dan kan iedereen individueel nog zelf kijken of hij / zij dat wil en wanneer nou juist. c:

    Oh en ik denk dat Joshua en Elle best wel fb kunnen zijn, en dat het eventueel - zien we dan wel - blijvend zou kunnen worden? Hij is ook alleen, en heeft net als Elle een masker eigenlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Doe ik zelf voortaan ook bij mijn RPG's, ik merk wel dat je dan echt meer interacties hebt. ;D Ik ga zelf die lijstjes maken als er wat meer personages af zijn. ;D

    That sounds nice, dan kan iedereen individueel nog zelf kijken of hij / zij dat wil en wanneer nou juist. c:

    Oh en ik denk dat Joshua en Elle best wel fb kunnen zijn, en dat het eventueel - zien we dan wel - blijvend zou kunnen worden? Hij is ook alleen, en heeft net als Elle een masker eigenlijk. c:


    Ik vermoed dat ik ook een lijst ga maken met ongeveer alle relaties zodat iedereen het op een rijtje kan houden, als Raccoon het daar mee eens is natuurlijk.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik vermoed dat ik ook een lijst ga maken met ongeveer alle relaties zodat iedereen het op een rijtje kan houden, als Raccoon het daar mee eens is natuurlijk.


    Jaa dat bedoelde ik inderdaad. c: Dan ben je er zeker van dat iedereen vrienden / vijanden / overige heeft. Vind ik altijd fijner. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Doe ik zelf voortaan ook bij mijn RPG's, ik merk wel dat je dan echt meer interacties hebt. ;D Ik ga zelf die lijstjes maken als er wat meer personages af zijn. ;D

    That sounds nice, dan kan iedereen individueel nog zelf kijken of hij / zij dat wil en wanneer nou juist. c:

    Oh en ik denk dat Joshua en Elle best wel fb kunnen zijn, en dat het eventueel - zien we dan wel - blijvend zou kunnen worden? Hij is ook alleen, en heeft net als Elle een masker eigenlijk. c:


    ^^ Ja dat lijkt me ook wel, ik heb het ook eens in een rpg gedaan en die vond ik super omdat mijn personage een gedacht had van de andere personages en je daarop makkelijk kunt inspelen ;3

    En Okay ! :3 Ik zal zo even je pb insluipen voor een geschiedenis tussen de twee :3

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik vermoed dat ik ook een lijst ga maken met ongeveer alle relaties zodat iedereen het op een rijtje kan houden, als Raccoon het daar mee eens is natuurlijk.


    Is goed ! :3 Dan kunnen we de relaties makkelijk terug vinden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    Rest in Peace, Son of Gondor

    W.I.P.

    Relaties in 'The Enchanted Forest':
    Isabeau/Bontepels:

    Captain Hook - Vage kennissen
    Rimpelstilskin - ?
    The huntman/wolf - ?
    Red R. Hood - ?
    Peter Pan - ?
    Mulan - ?
    Ariël - ?
    Belle - ?
    Esmeralda - ?
    Prinses Aurora - ?
    Prince Philip - ?
    Snow White - ?
    Charming - ?

    Belle:
    Captain Hook - ?
    Rimpelstilskin - ?
    The huntman/wolf - ?
    Red R. Hood - ?
    Peter Pan - ?
    Mulan - ?
    Ariël - ?
    Bontepels - ?
    Esmeralda - ?
    Prinses Aurora - ?
    Prince Philip - ?
    Snow White - ?
    Charming - ?

    Captain Hook:
    Bontepels - Vage kennissen
    Rimpelstilskin - ?
    The huntman/wolf - ?
    Red R. Hood - ?
    Peter Pan - ?
    Mulan - ?
    Ariël - ?
    Belle - ?
    Esmeralda - ?
    Prinses Aurora - ?
    Prince Philip - ?
    Snow White - ?
    Charming - ?


    Relaties in Storybrooke:
    Isabeau Solace:
    Chiara Jones - Vrienden
    Lillian 'Lily' Bouvier - ?

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 21:27 ]


    Geloof niet alles wat je denkt