• Ik en mn tweeling worden continue gepest op school,alleen om onze uiterlijk,ik bedoel,wat is er nou zo erg aan als je je eigen stijl hebt,We zijn allebei fan van Tokio Hotel,En dan beginnen mensen ons EMO te noemen enz. Tokio Hotel is niet emo,en wij ook niet.Wij tweeen hadden ook tegen de dood aangelegen.En het is echt geen pretje als je daarmee gepest word :(


    Je mpp moeder swaa

    Ga naar een deelschoolleider of iets dergelijks en wijs wat mensen aan die dat doen?


    Life is hard and then we die

    nee dat is logisch...
    gepest worden is sowieso niet leuk;) en veel kan je eigenlijk niet toe doen, klinkt hard maarja..
    probeer erboven te staan, jij en je tweeling weten dat het anders zit én jullie hebben elkaar ;)


    Never forget the things that make you smile

    Wat PUKKELxDING zegt.
    En trouwens, ik heb je foto's gezien en ik vind je een knap meisje. (:
    Omg, ik klink als een enge ouwe pedo nu. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    (huil)...:)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 22:55 ]


    Je mpp moeder swaa

    Rifles schreef:
    Wat PUKKELxDING zegt.
    En trouwens, ik heb je foto's gezien en ik vind je een knap meisje. (:
    Omg, ik klink als een enge ouwe pedo nu. o-o

    Haha, ik heb dat ook altijd als ik een reactie op iemand zijn foto zet. xd
    Maar je bent inderdaad een knap meisje; die mensen zijn vast en zeker gewoon jaloers. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    gewoon laten, je weet zelf wel beter (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tokio hotel is emo.
    Dat vond ik vroeger.
    Maar wat ze zeggen, ik vind je knap en géén emo.
    En ik zou het wel melden bij iemand van school.


    Smiling but close to tears.

    Dat spijt me echt heel erg voor jou en je tweeling. <3
    Probeer niet te reageren, en naar je mentor of een leerkacht te stappen als je er echte nare gevoelens van kracht. Misschien kun je ook een ouder vragen om met je mentor of leerkacht te praten. Wat je ook doet, reageer zo min mogelijk en krop het niet op. Praat erover! Met een vriendin, met een ouder, met een leerkacht, met een familielid. Vertellen waarmee mensen je allemaal mee pesten is niet klikken. Het is opkomen voor jezelf en proberen een fijne sfeer voor jezelf te maken.
    Vergeet nooit dat je prachtig bent zoals je bent! Maakt niet uit wat anderen over je zeggen. Niemand die om jou geeft, wil je graag verdrietig zien. Mensen houden van je, omdat jij jij bent. <3
    Veeel sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    PUKKELxDING schreef:
    Ga naar een deelschoolleider of iets dergelijks en wijs wat mensen aan die dat doen?

    Zou ik doen. (heb ik gedaan) :O


    When words fail music speaks

    Meestal mik ik gewoon met een gemene reactie terug. Ik weet niet of dat de oplossing is. Vraag hun, héél serieus, of ze überhaupt weten wat 'emo' is. Ik ben benieuwd wat ze zouden antwoorden want de helft van de mensheid (misschien wat meer) weet niet eens wat emo zoal is. Ik heb je foto bekeken en, dude, jij bent echt niet emo. En Tokio Hotel is dat evenmin. Meld het aan de school.


    All this dampness is damp.

    Sutherland schreef:
    (...)
    Haha, ik heb dat ook altijd als ik een reactie op iemand zijn foto zet. xd
    Maar je bent inderdaad een knap meisje; die mensen zijn vast en zeker gewoon jaloers. :^)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PUKKELxDING schreef:
    Ga naar een deelschoolleider of iets dergelijks en wijs wat mensen aan die dat doen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsjesus.
    ik voelme vaak machteloos dan O.o
    bij mij is t zo dat ze mjijn zusje pesten, omdat Ik een eigen stijl heb O.o
    di mensen zijn gewoon niet goed wijs! stelletje debiele onnozele monumentale stomkoppen, dat zijn het !

    Sterkte (flower)


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    Ik weet waarom jij en je tweelingzus gepest worden;
    Je bent een mooi meisje en kennelijk kunnen ze daar niet tegen.
    Don't let their jealousy put you guys down.:Y)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 19:15 ]


    I've got your back like a bra strap.

    Dat is echt heel rot voor je. Bij ons zijn er ook een stel gothic/emo's op schoo en iedereen kijkt ze altijd raar aan en pest ze. Geen idee waarom want het is juist goed anders te zijn dan anderen. Het is moeilijk maar je moet er gewoon boven staan en ze aankijken met zo'n blik van I don't care en gewoon nergeren. Ze zijn je tijd niet waard. En als ze je dan nog pesten zijn het wel gigantische sukkels want op je foto zie je er juist leuk uit :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain