• One Direction nieuwe tv show?
    Londen- Verscheidene bronnen hebben vernomen dat de succesvolle boyband 'One Direction' een nieuwe tv show krijgt. Het management van de boyband zegt dat het een knaller gaat worden. De vijf jongens worden samen met vijf meisjes in een huis gestopt. Ze krijgen opdrachten en die opdrachten leveren weer geld op. Wat de jongens niet weten is dat de meisjes vijf getalenteerde actrices zijn die op het geld uit zijn. Wat zal er ontstaan in het huis? Elke dinsdag om half negen op BBC one.



    Het idee; om nog meer fans te krijgen dan ze al hebben krijgen de One Direction-leden een eigen tv-show. Voor twee maanden worden ze opgesloten in een huis samen met vijf actrices. Allemaal gaan ze voor het geld (dat wordt opgebracht door opdrachten die ze krijgen) maar er kan maar een winnaar zijn. Wie zal dat zijn?

    Rollen:
    - Harry Styles - Morissette
    - Louis Tomlinson - Catford
    - Zayn Malik - Blog
    - Niall Horan - Lavigna
    - Liam Payne - quin98
    - Madison Liv Brooke - ALLSTARSx
    - Faith Lyvia Graig - Semper
    - Bree Leigh Jackson - HurtedHeart
    - Emily Skylar Cook - Seaver
    - Felicia Kiara Mancini - Depay

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. [ Dit zijn perfecte personages. ]
    - 16+ en schelden is toegestaan.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Schrijf stukjes langer dan vijf regels, meer mag ook.
    - Niemand buitensluiten.


    De stem;
    De Stem is een geautomateriseerde stem die via speakers (die door het de hele villa hangen) te horen is. Hij vraagt mensen te komen naar de kelder, waar ze hun opdrachten zullen krijgen. De Stem praat altijd over zichzelf in de derde persoon enkelvoud.


    De huisindeling;
    Elk koppel (degene waarmee je een kamer deelt) heeft een eigen slaapkamer. In die slaapkamer staat een tweepersoonsbed waar ze samen in moeten slapen. Elke slaapkamer heeft een badkamer, hierdoor voorkomt de Stem dat er ruzie ontstaat. Het huis heeft ook een tuin. De tuin heeft een loungeplek, een zwembad en een jacuzzi. De kandidaten kunnen alleen de tuin in, maar verder het huis niet uit. De woonkamer is erg luxe en heeft twee grote, ronde, banken. Ook de keuken is voorzien van technische snufjes.

    De kamerindeling;
    - Louis & Felicia.
    - Harry & Madison.
    - Zayn & Faith.
    - Niall & Bree.
    - Liam & Emily.

    START:

    Alle kandidaten zitten verspreid over de twee ronde, grijze, banken die midden in de woonkamer staan. Het is half zeven in het zonnige Spanje en alle kandidaten hebben net een paar uur in het vliegtuig gezeten. Plots begint de Stem te spreken: "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:54 ]

    [MIJN TOPICS, HAHA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [MIJN TOPICS, HAHA]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    [MIJN TOPICS, HAHA]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn topics, en nu ga ik voort leren aan Latijn. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sidestap schreef:
    [MIJN TOPICS, HAHA]


    Do what people say you can't.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [mijn topics]

    [Ben wel al om 7 uur weg tot half 9 :S ik dacht ik zeg ht even (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ben wel al om 7 uur weg tot half 9 :S ik dacht ik zeg ht even (:]


    Is goed, je mag nu een stukje schrijven of daarna, hoeft niet (;

    Madison Liv Brooke

    Nadat de stem is uitgesproken laat ik alles even binnen komen en sta dan op. Ik strijk mijn kleding recht en loop dan richting de slaapkamers. Al snel vind ik mijn kamer, die ik helaas moet delen met een jongen, ugh. Mijn koffer sleep ik achter me aan de kamer in. Mijn ogen worden groot. Een kingsize bed. Zonder enig ongemak spring ik op het bed. Plots kom ik tot de conclusie dat er maar één bed is en dat ik die dus moet delen. Zuchtend sta ik op en loop naar een deur toe. Ik open hem en een luxieuze badkamer staat uitnodigend op me te wachten. Ik bedenk me dat ik wel graag in bad wil. Ik heb namelijk vier uur in het vliegtuig gezeten. Ik kijk om me heen en loop naar mijn koffer toe. In mijn koffer zoek ik naar mijn badkamerspullen en stal die uit in de badkamer. Ik laat nog wat ruimte over voor mijn kamergenoot en loop dan opnieuw naar mijn koffer toe om dit ritueel te herhalen.

    [ ik verveel me ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oeh wacht ik ga kijken even laptop opstarten x

    Bree Leigh Jackson || Oreo Princess
    Ik had drie koffers. Het lijkt super veel, maar een koffer zit helemaal vol met oreo pakken. Tja ik had toch eten nodig. Want. Wat nou als ze GEEN oreo's hadden. Dat zou werkelijk waar een regelrechte ramp zijn. Mijn koffers lagen nu boven in mijn kamer die ik deelde met iemand. Ik had werkelijk geen idee met wie, maar ik zal het wel zien. Ik kijk de groep rond. De twee ronde grijze banken zaten helemaal vol. In totaal waren we met z'n tienen. Vjf jongens en vijf meisjes. De meisjes. Een beetje een bleek meisje met roodbruin haar ze had dacht ik bruine ogen. Je had een jongen met ravenzwart haar in een kuif met ook bruine ogen. Je zag al een beetje een stoppelbaardje aankomen maar het zag er wel sexy uit. Een jongen met bruin haar en blauwe ogen. Zijn haar zat leuk door de was. Een meisje met bruin haar er zat een kleine slag in, maar ik kon haar ogen niet zien. Een meisje met zwart lang haar en bruine ogen. Een jongen met een geschiren hiofd dat langzaam zijn bruine haar terug gaf. Die had bruine ogen. Dan een meisje met rood haarcen groen blauwe ogen en naast mij een jongen met vuil blond haar en blauwe ogen. Ik zag een kleine uitgroei dus ik denk dat hij het geblondeerd heeft. Aan de andere kang van mij een jongen met bruine krullen. Hij had smaragd groene ogen en hij zag er niet lelijk uit al zei ik het zelf. Ach ik vond niemand hier er lelijk uitzien, maar ik wist wel dat ik een van de dunste was. Dat was niet moeilijk is was graatmager, maar ik kon er niets aandoen. Ik woog iets meer dan 49 kilo wat erg weinig is. Het is een ondergewicht, maar ik kan er niets aan doen. Het knaagd al sinds ik anderhalf jaar ben en dan heb je ook nog dat ik graag sport. Gelukkig eet ik veel anders werd ik helemaal uitgemergelt. Omdat ik een ziekte heb gehad en ik daarom niet aankom hebben de meeste klanten van mij het op een oke gehouden, maar me daarna iets voller gemaakt rond mijn buik aangezien je soms zelfs mijncribben kon zien wat erg angstaanjagend is. Dan spreekt er opeens een stem. "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten." Daarna vaagt de "stem" weg en is het weer stil. Ik herkende de vijf jongens ergens van. Oke ik geef het op ik heb geen idee. Ik bekijk nogmaals iedereen en eigenlijk ben ik wel benieuwt wat voor opdrachten we krijgen. Ik kijk nog is naar je jongens en laat mijn blik bij allemaal even hangen. Wacht nu wist ik het One Direction. Die boyband waar iedereen zo gek op was. Ze waren twee jaar geleden derde geworden ofzo in xFactor uk. Mijn vriendin was helemaal gek van ze. Liam Zayn harry Niall en Louis ofzoiets. Ik wist het niet precies. Ik wou nu eigenlijk gaan rondkijken in het huis, maar eerst naar mijn kamer. Ik moest mijn drie koffers openen n inruimen. Eigenlijk twee met kleding en een vol met oreo's ik mocht niet verhongeren of te weinig oreo's binnenkrijgen dat kon de dood veroorzaken bij mij... Een ander meisje met het bruin zwarte krullerige haar liep weg en ik keek de groep nog is rond en liep daarna naar boven. Ik zocht naar mijn kamer en vond hem al gauw. Ik open mijn koffers en ruim mijn deel van de kast in. Dan open ik de grootste koffer die helemaal vol zit met oreo's mijn ogen beginnen te stralen. Helaas moesten we een bed delen. Ik claim mijn deel en leg de koffer ernaast open neer en leg mijn eerste doos op het bed waarna ik er langzaam uit eet. Eerst alle kanten dan de onderkant en als laatste de bovenkant en de vulling. Aangezien die met een dikkere witte chocolade was. Ik glimlach en pak mijn iPhone. Ik moest eigenlijk mijn kamer en bedgenoot nog zien al het laatste klonk wel raar. Ik had namelijk nooit een echte bed genoot gehad
    [Lol lekker lang. Je kan Nialler op haar afsturen al ik moet bijna gaan :S]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    Toen de stem weg was, keek ik naar onder. Met een dodelijke uitdrukking op mijn gezicht zat ik op de bank. Mijn haar was drijfnat, en dan ook alleen mijn haar. Het zat nog wel in een kuif, maar die was een beetje ingezakt. Blijkbaar is het niet zo'n goed idee als je, je kleren eerst beschermt. Ik was aan komen lopen door een straat waar kinderen een watergevecht hielden. En ik werd als doelwit gezien, was het ergste. Nadat ik van het vliegveld kwam, was ik de taxi vergeten. Gelukkig was het maar vijf minuten lopen. Mijn chocoladebruine ogen staarden naar de grond, en mijn pikdonkere wenkbrauwen stonden in een woedende frons. Al snel stond ik op en zonder één woord tegen de jongens te zeggen beende ik naar boven. Daar maakte ik de deur open van de juiste kamer, en begon in mijn hoofd te vloeken. Moest ik een bed delen met een meisje? God, hoe ver konden ze hier in gaan. Als eerst had ik al geprotesteerd, maar néé. Dit zou zóveel goede publiciteit opleveren. Ja, en ik heet Busta Rhymes. Mocht ik willen. Snel gooide ik mijn koffer op de rechterkant van het bed en ritste hem open, om vervolgens alles uit te pakken. Mijn haarspullen bracht ik naar de badkamer, terwijl ik daar door de spiegel keek. Gelijk ging ik met mijn haar aan de slag. Een paar minuten later, ik had het even snel en slordig gedaan, keek ik naar het resultaat. Ach, tenminste iets. Strompelend liep ik terug naar de slaapkamer en ritste de lege koffer dicht, terwijl ik hem van het bed afgooide en op het bed ging zitten, in een kleermakerszit. Geen zin om mijn schoenen uit te trekken.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."