• Bill is perfect! Ik meen het! Zijn uiterlijk en zijn innerlijk zijn perfect. Er is echt niets negatiefs aan hem!
    In één woord; GELUL
    Niemand is perfect. Dit geld ook voor heel Tokio Hotel. Iedereen heeft positieve én negatieve eigenschappen. Veel mensen realiseren dat niet. Veel mensen denken niet na voordat ze iets zeggen. Dat is hetzelfde als bij; ik mis je. Veel mensen denken dan; oké hij/zij mist me. Leuk toch? Ze laten het daarbij. Maar pas als je iemand zelf echt mist om je heen, dan realiseer je dat pas vaak. Dan voel je de liefde. Dan vraag je je af of mensen dat wel meende. Of ze je wel echt miste. Veel mensen zeggen ook ik mis je om hem/haar een warm gevoel van binnen te geven. Maar ik mis je zeg ik alleen als ik het echt meen. Als ik diegene echt mis. Het warme gevoel als hij bij me is, zijn leuke gepraat over de domste dingen.
    Missen is iets speciaals.


    I recycle my thoughts.

    En toen was iedereen dood o_O?


    I recycle my thoughts.

    Bill is niet perfect,
    maar juist die dingetjes die hem onperfect maken, maken hem schattig XD
    dat zijn zo die typisch Bill-dingetjes, en dat vind ik schattig aan hem XD

    Bill is niet perfect,
    maar juist die dingetjes die hem onperfect maken, maken hem schattig XD
    dat zijn zo die typisch Bill-dingetjes, en dat vind ik schattig aan hem XD


    I agree

    xX


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Als iedereen perfect zou zijn waren we allemaal het zelfde en dat is saai. Iedereen is op zijn eigen manier perfect. Je kan de foutjes aan jezelf ook gewoon verbergen. Sommige mensen kunnen dat goed sommige niet.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Als iedereen perfect zou zijn waren we allemaal het zelfde en dat is saai. Iedereen is op zijn eigen manier perfect. Je kan de foutjes aan jezelf ook gewoon verbergen. Sommige mensen kunnen dat goed sommige niet.


    Dat heb ik ook overlaatst tegen een vriendin van me gezegd, als iedereen het zelfde was, zou er maar 1 band moeten zijn en was iedereen daar fan van, en dan waren die mensen ook fan van zichzelf, zie je het al voor je die mensen die zeggen: oh wat zijn we toch mooi, wat zijn we toch goed en al die dingn


    Live life limitless.

    (...)

    Dat heb ik ook overlaatst tegen een vriendin van me gezegd, als iedereen het zelfde was, zou er maar 1 band moeten zijn en was iedereen daar fan van, en dan waren die mensen ook fan van zichzelf, zie je het al voor je die mensen die zeggen: oh wat zijn we toch mooi, wat zijn we toch goed en al die dingn


    ow dat was ik ^^ (die vriendin)

    omg, dan waren we mss allemaal narcisten :O (dat zijn mensen die oh wat ben ik mooi enzo en ik ben fantastisch)

    zou niet leuk zijn :P

    als iedereen perfect was zou het ook niet leuk zijn ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ^En dat kan natuurlijk ook nooit, want het ligt er maar net aan wat je onder perfect verstaat ;) Wat de een geweldig vindt, kan een ander juist afschuwelijk vinden!

    Ach niemand is perfect en daar moet je mee leren leven
    Gwn leren leven om er het beste van te maken, en niet altijd op de slechte -onperfecte- kantjes benadrukken.
    Als iedereen perfect zou zijn, is er ujuist helemaal niets aan ö Dan lijk je gewoon alelmaal op elkaar ofzo...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Inderdaad. Je hebt gewoon gelijk.

    Hij is niet perfect, maar de perfecte onder de onperfecten ofzo xD