• Tss, volgens mij heeft hier nog bijna niemand verteld over het Lady GaGa concert. Voor degenen die geweest zijn: shame on you! O:

    Laat ik maar snel mijn zegje doen, dan. :Y)

    Ik ging naar het concert met een meisje van mijn school. We hadden zitplaatsen, omdat ik sowieso niet een hele dag voor het Sportpaleis kon wachten voor een goed staanplekje. En helemaal achteraan staan, daar had ik hélemaal geen zin in. Dus wij tegen kwart voor acht naar het sporpaleis met de tram. Komen we daar aan, staat er nog fakking veel volk. De deuren zouden normaal al van half zeven op moeten zijn, maar ze hadden dus één deur opengezet. ==’ Het binnengaan duurde dus eeuwen. Tegen de tijd dat we binnenwaren was het voorprogramma Semi Precious Weapons al lang bezig. Wij rennen naar onze zitplaatsen, zitten we eindelijk, is het voorprogramma gedaan. >< Ik wilde het eigenlijk wel graag zien, want die zanger is echt geniaal homo. Naja, dat hadden we dus op een halve minuut na gemist. =[

    Maargoed, onze plaatsen waren heel erg goed. We hadden eerste rij en dicht bij het podium. Een perfect zicht op alles. Ik durf te wedden dat wij een beter zicht hadden als driekwart van de hele zaal, vooral de staanplaatsen dan. Haha en toen kreeg ik ineens een sms’je van Tanya / Ferb, want zij was er ook. Kon ik niet terug sms’en want mijn belwaarde was op. =’]

    Naja, na een tijd gingen de lichten uit en was het tijd voor GaGa. Ik vond de show series echt heeeel mooi. Het zat allemaal goed in elkaar en weet ik veel wat. Volgens mij is er ongeveer geen énkele andere artiest die op zijn/haar eerste grote tour zo’n show kan geven. Ik bedoel, een tijd geleden stond ze nog in het voorprogramma van bijvoorbeeld de Pussycat Dolls. En nu geeft ze een show van pure entertainment. Dan haalt ze nog eens zowat elke noot die ze moet zingen en loopt ze uren rond op naaldhakken om U tegen te zeggen. Echt waar, respect voor dat. Ook de hele show was zeg maar een verhaal. Beetje zoals een musical, vond ik. Verhaal gecombineerd met muziek.

    Heb ook enkele liedjes opgenomen met mijn digitale camera. De kwaliteit van het beeld is niet goed, want het geheugen zat bijna vol en goede filmpjes konden er niet bij. Het geluid is, tot mijn verbazing, wel goed voor zo’n dingie. :’D

    Semi Precious Weapons - Lady GaGa warm-up
    Lady GaGa - Money Honey
    Lady GaGa – Pokerface
    Lady GaGa - Telephone
    Lady GaGa - Love Game
    Lady GaGa - Vanity

    Foto's

    Zo, dat was het. Ik heb geen zin om er meer over te vertellen, want ik heb net bij L.O de 1500m moeten lopen in de vlakke zon, dus nu ben ik dood. :Y)

    In november komt ze trouwens weer naar hier en dan ga ik weer. <3


    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 15:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 mei 2010 - 13:15 ]

    Ik ging naar het concert van 18 mei, as you know by now (':, en ik had staanplaatsen.
    Bieke en ik hadden een bliksemschicht op onze wang getekend, die best nog wel goed gelukt was. Wij helemaal flippen want we konden pas om half acht de tram nemen, en dan zouden we oh-zo laat aankomen. Dat viel nog mee, om twintig voor acht gingen we binnen.
    Ik ben meteen een T-shirt voor mijn zusje gaan kopen, want daar had ze me geld voor meegegeven, en ik kocht er ook meteen eentje voor mezelf.
    Tien voor acht, Bieke en Kayley begeven zich op het middenplein, dat stikt van de mensen.
    Vijf voor acht, Bieke en Kayley staan op de eerste rij, gescheiden door een koppige boma die het vertikt Bieke door te laten.
    Na het voorprogramma staat Bieke echter weer bij mij, omdat ze langs achter ging. Puh.

    Echt, het geniaalste concert ooit. En de zanger van het voorprogramma was indd geniaal homo.
    Hij zwaaide naar mij omdat ik als enige aan de rechterkant stond te springen en zwaaien enzo. (':


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik heb de links even gefixt, want ze deden het niet. :'D

    Ik ben echt jaloers!


    Let the Night embrace you

    Sounds awesome, al hou ik niet van Lady Gaga. :3


    Only losers can act the way you do

    Rosario schreef:
    Ik heb de links even gefixt, want ze deden het niet. :'D

    Ik ben echt jaloers!

    Haha, thankyou! :'D

    Nou, ze komt eind dit jaar weer naar NL en BE, dus grijp je kans om te gaan. :Y)

    Floodlight schreef:
    Ik ging naar het concert van 18 mei, as you know by now (':, en ik had staanplaatsen.
    Bieke en ik hadden een bliksemschicht op onze wang getekend, die best nog wel goed gelukt was. Wij helemaal flippen want we konden pas om half acht de tram nemen, en dan zouden we oh-zo laat aankomen. Dat viel nog mee, om twintig voor acht gingen we binnen.
    Ik ben meteen een T-shirt voor mijn zusje gaan kopen, want daar had ze me geld voor meegegeven, en ik kocht er ook meteen eentje voor mezelf.
    Tien voor acht, Bieke en Kayley begeven zich op het middenplein, dat stikt van de mensen.
    Vijf voor acht, Bieke en Kayley staan op de eerste rij, gescheiden door een koppige boma die het vertikt Bieke door te laten.
    Na het voorprogramma staat Bieke echter weer bij mij, omdat ze langs achter ging. Puh.

    Echt, het geniaalste concert ooit. En de zanger van het voorprogramma was indd geniaal homo.
    Hij zwaaide naar mij omdat ik als enige aan de rechterkant stond te springen en zwaaien enzo. (':

    Hoe the fuck geraak jij zo laat nog vooraan? o.o

    Ghéheeee. Het was echt heel erg leuk. Maar ik weet niet, het miste iets. Al weet ik niet wat. Want eigenlijk was alles er op en er aan. Ze zong geweldig, het decor enzo was echt vet cool, die dansers waren geweldig en gewoon alles was perfect. Maar toch, ik weet niet. Het miste iets. Al weet ik niet wat :'D

    & Ik weet nog niet of ik terug ga. Hangt er vanaf hoeveel de tickets kosten, maar vast weer gewoon hetzelfde, dus dan denk ik dat ik maar niet ga ;x Maar ik ben wel heel blij dat ik geweest ben, voor de duidelijkheid :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    @Jolien: Bieke en ik zijn allebei kleiner dan 1m65, GaGa-fans zijn over het algemeen heel aardig en ik kan serieus duwen, porren, slaan en wringen als ik wil. (':

    Ik ga even een foto op tinypic zetten en met jullie delen, zodat jullie een gedachte hebben van hoe dicht wij stonden. (':


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ferb schreef:
    Ghéheeee. Het was echt heel erg leuk. Maar ik weet niet, het miste iets. Al weet ik niet wat. Want eigenlijk was alles er op en er aan. Ze zong geweldig, het decor enzo was echt vet cool, die dansers waren geweldig en gewoon alles was perfect. Maar toch, ik weet niet. Het miste iets. Al weet ik niet wat :'D

    & Ik weet nog niet of ik terug ga. Hangt er vanaf hoeveel de tickets kosten, maar vast weer gewoon hetzelfde, dus dan denk ik dat ik maar niet ga ;x Maar ik ben wel heel blij dat ik geweest ben, voor de duidelijkheid :'D x

    Ik weet wat er miste!

    Het publiek was lame. Serieus, ik vond de meeste mensen helemaal niet enthousiast of whatever en dat valt nog harder op als je op de tribune zit. Ik had een overzicht van heel de zaal en echt waar, meestal zag het er gewoon dood uit. =/

    Floodlight schreef:
    @Jolien: Bieke en ik zijn allebei kleiner dan 1m65, GaGa-fans zijn over het algemeen heel aardig en ik kan serieus duwen, porren, slaan en wringen als ik wil. (':

    Ik ga even een foto op tinypic zetten en met jullie delen, zodat jullie een gedachte hebben van hoe dicht wij stonden. (':

    Hahaha, nou, ik wil krimpen dan. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik weet wat er miste!

    Het publiek was lame. Serieus, ik vond de meeste mensen helemaal niet enthousiast of whatever en dat valt nog harder op als je op de tribune zit. Ik had een overzicht van heel de zaal en echt waar, meestal zag het er gewoon dood uit. =/

    Ja, dat was wel waar! Dat zei ik dus ook, dat er echt weinig sfeer was xo Buiten Telephone. Toen was er 't meeste sfeer. Maar voor de rest, ik had echt wel meer sfeer verwacht.

    (baby)


    Some people make the world special just by being in it

    Oké, ik ga gewoon even enkele foto's laten zien. x]

    Ik en Bieke in de tram

    Als Lady GaGa een vreemd instrumentdingie bespeelt x'D

    Op weg naar de catwalk

    Nauwelijks ingezoomd


    En inderdaad, wat the heck was dat? Echt iedereen was dood. Vooral de zitters. In de staanpeople kwam wel leven tijdens het voorprogramma. Maar niemand sprong of danste behalve ik. O.O
    Naja, ik kon niet aan de linkerkant kijken, of achteraan, maar rondom mij enzo was ik de enige.


    Bad Romance was bij ons echt het sfeer'st. We bleven met z'n allen doorzingen tot we buiten stonden x]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 13:37 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Oké, ik ga gewoon even enkele foto's laten zien. x]

    Ik en Bieke in de tram

    Als Lady GaGa een vreemd instrumentdingie bespeelt x'D

    Op weg naar de catwalk

    Nauwelijks ingezoomd


    En inderdaad, wat the heck was dat? Echt iedereen was dood. Vooral de zitters. In de staanpeople kwam wel leven tijdens het voorprogramma. Maar niemand sprong of danste behalve ik. O.O
    Naja, ik kon niet aan de linkerkant kijken, of achteraan, maar rondom mij enzo was ik de enige.


    Bad Romance was bij ons echt het sfeer'st. We bleven met z'n allen doorzingen tot we buiten stonden x]

    Haha, stoere foto's. <3

    Ja echt, het publiek was dood. ._.

    Ferb schreef:
    (...)
    Ja, dat was wel waar! Dat zei ik dus ook, dat er echt weinig sfeer was xo Buiten Telephone. Toen was er 't meeste sfeer. Maar voor de rest, ik had echt wel meer sfeer verwacht.

    (baby)

    Ja, had ook veel meer sfeer verwacht bij het publiek. =/

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, had ook veel meer sfeer verwacht bij het publiek. =/

    Zeker omdat het zoveel koste, dan verwacht jé toch veel enthousiasme. Maar ach, 't was wel leuk :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vond het echt zo'n zalig concert. Ik heb alle liedjes zo ontzettend hard meegezongen dat ik nu geen stem meer heb. x]

    Wij kregen ook constant gratis drinken van de EHBO, omdat ze dachten dat wij er al twee/drie uur stonden. (Wat dus niet zo was, maar het was wel handig want ik zat echt dood te gaan van de warmte, dus toen ze na 1/4de en 3/4de van het concert ijskoud water brachten, was echt fantastisch. (':


    Don't walk away and leave without a reason.