• Nou kijk:

    In de klas draaien ze heel veel hardcore uit de pc speakers en ook keihard. Soms wel 3 liedjes door elkaar. Als er geen computer is doen ze het wel op hun telefoon. Ik krijg koppijn van die schijtmuziek en kom dus elke dag met koppijn en een pisneidig humeur thuis. Grappig genoeg kan mijn Samsung S5 mp3 speler keihard. ( Komt er nog bovenuit ook ) en zet ik Nope Is Dope op. maar dan gaan ze zeggen: Doe die kk muziek uit enzo.

    In die liedjes word altijd met kk gescholden, sieg heil word er gezegt: ( Hoor dat woord wel 20 keer per dag ) en het is een teringherrie.
    Ik word er helemaal gek van. En dan ook nog van die vieze racistiche shit enzo.

    Weet iemand hoe ik nou kan zorgen dat ik niks van die muziek hoor? ( Ben toch al de helft van de tijd niet in de klas en mijn mentor kan dat voorstellen )

    P.s. Als ik het woord sieg heil hoor in een liedje of uit iemand zijn mond of lees en hakenkruizen zie ofzo kan diegene een flinke klap voor zijn smoel verwachten van mij. Heb ze al genoeg uitgedeelt de laatste tijd op school. ( Word er elke week wel 1 keer voor naar huis gestuurd )

    Hierdoor ben ik vanaf januari 2009 al 3 keer 1 week geschorst geweest. Dat ook nog. En het is de schuld van die klote racisten. En om het feit dat ik in Toronto en geboren gaan ze daar mee fucken. Maar niet voor lang. Iemand zei kutcanadees nou echt ik heb zijn oog weer eens blauw gemept. ( Zou me niks verbazen als ik woensdag weer naar huis word gestuurd. Maandag en dinsdag heb ik gelukkig stage )

    Ook word ik dagelijks vieze nep nigger genoemd enzo. Maar daar heb ik schijt aan. Het groepje waar ik altijd bij loop ( 6 urban gevalletjes en 3 hiphoppers ) staan bekend als de nepnegers van de school maar eigenlijk boeit ons dat like helemaal niksss.

    Wat moet ik nou doen? Dit dreigt namelijk eens flink uit de hand te lopen. Daarmee bedoel ik dat de groep waar ik altijd bij ben een rell gaan maken tegen de racisten en die lompe boerse hakkers. en dat wil ik niet.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Onder de tafel schuilen :8.


    "I shut my eyes in order to see.'

    neem herriestooper mee (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naar een docent gaan.
    Maar als ze die muziek zo hard aanzetten, hoort NIEMAND het dan? o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat ze mee in Hitlers graf gaan liggen.

    Gabbers zijn grappig x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Of ik moet mijn computer boxe eens meenemen. Zit namelijk dikke subwoofer op xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Hardcore is wel leuk toch?
    like,
    je kan dan niet meer nadenken,
    en dat is voor sommige mensen hét einde xD


    It's not the same without you.

    Wacht tot na schooltijd =)
    Sla ze dan helemaal verrot dat ze de eerste paar uur niet meer kunnen opstaan. En dreig als ze het tegen iemand zeggen dat je ze nog harder slaat.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Niet alle mensen die Hardcore luisteren zijn Hitler-aanhangers hoor, dat wil ik ff gezegd hebben.

    En om niet af te dwalen; gewoon voor jezelf op blijven komen& anders gwoon bij de docenten klagen;)


    I want my bloody cheese now!^^

    je eigen muziek gewoon gaan luisten

    Ga gewoon je eigen muziek luisteren met oortjes en zet die lekker hard.


    Live for something or die for nothing

    Zet black metal op. En hard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee ?

    oordopjes meenemen xD