• Helloooo!
    Ik en mijn vriendin zijn, uhm, haters :'D. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, met respect voor de fans. Hopelijk hebben zij ook respect voor onze mening (':
    Maar voor de haters, wij hebben een haatclubje opgericht op Netlog. Worden jullie lid? :'D
    http://nl.netlog.com/groups/anti_justin_pieper


    Has no one told you she's not breathing?

    Dit soort dingen zijn eigenlijk best wel verboden op quizlet. No offence tegen jullie. Een fanclub tot zover, maar met een haatclub bereik je echt niets. Vandaar dat het verboden is.


    Life is hard and then we die

    Haatclubjes zijn sneu.
    Ik vind het prima dat je een hekel aan Justin hebt, maar gewoon haatclubjes zijn sneu.
    Ookal zijn ze niet serieus ;p

    *niet alleen voor Justin hoor, maar voor alles en iedereen* xD

    :$:$


    It's not the same without you.

    PUKKELxDING schreef:
    Dit soort dingen zijn eigenlijk best wel verboden op quizlet. No offence tegen jullie. Een fanclub tot zover, maar met een haatclub bereik je echt niets. Vandaar dat het verboden is.


    Only losers can act the way you do

    Ehm, mag ik eens wat vragen, waar dit op slaat?


    SLOAN.

    Ookal vindt ik JB niet echt mijn smaak qua zingen. Ik haat hem niet, ik denk ook niet dat je onbekenden kan haten voordat je ze zelf kent? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 21:22 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Serieus, ik mag Justin Bieber ook niet, maar door een haatclub te maken geef je hem juist meer aandacht? Lay off him men, als je hem haat schenk hem dan ook geen aandacht?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JoJudicious schreef:
    Je mag geen reclame maken voor een andere site. (':

    Ja ik wou net een topic openen voor een site waar je examenklachten kan indienen tot dat ineens tot me doordrong. Best wel fail als ik dat topic alsnog geopend zou hebben. (En nu maar hopen dat ik dit berichtje kan posten voor dit topic opgeslot wordt).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dit eigenlijk best zielig.


    All this dampness is damp.

    Haha :'D
    Eigenlijk is dat best wel waar (':
    Maar we hadden daar gewoon zin in :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    PUKKELxDING schreef:
    Dit soort dingen zijn eigenlijk best wel verboden op quizlet. No offence tegen jullie. Een fanclub tot zover, maar met een haatclub bereik je echt niets. Vandaar dat het verboden is.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 21:11 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ja ik wou net een topic openen voor een site waar je examenklachten kan indienen tot dat ineens tot me doordrong. Best wel fail als ik dat topic alsnog geopend zou hebben. (En nu maar hopen dat ik dit berichtje kan posten voor dit topic opgeslot wordt).
    Ehmz, opzicht mag het wel, als je maar een goede reden hebt. Als je maar een goede uitleg hebt. Niet dat je doet van 'Heey kijk is op deze site [klik] dat is vet cool man!' Maar echt een reden uitleggen, en de functie van de site. Als het dan werkelijk nuttig kan zijn, dan mag het wel.


    Life is hard and then we die

    Flashpoint schreef:
    Serieus, ik mag Justin Bieber ook niet, maar door een haatclub te maken geef je hem juist meer aandacht? Lay off him men, als je hem haat schenk hem dan ook geen aandacht?

    Sorry hoor, maar ik vind het best zielig om te zeggen dat je hater bent. Volgens mij moet je toch wel een tikje respect hebben voor hem. Hij is like net 16 en al wereldberoemd. En ga niet zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij wel. En nein, ik ben niet eens een fan. Maar ik heb wel respect voor hem. En dan ga je nog eens een clubje oprichten. Right, dat is gewoon zielig, naar mijn mening.


    Some people make the world special just by being in it

    BlueElephant schreef:
    Haha :'D
    Eigenlijk is dat best wel waar (':
    Maar we hadden daar gewoon zin in :'D

    Haha, ik kan het me wel voorstellen dat je daar zin in had. Maar het is wel een beetje respectloos vind ik...


    The grass is not always greener on the other side