• Een vriendin van mij, ik noem haar maar even M, is een meisje van 14 jaar die best een rotleven heeft gehad. Haar vader is overleden, over haar moeder ga ik niet eens beginnen en haar broer is sinds kort op de slechte pad beraakt.
    Dat laatste komt omdat haar broer met een verkeerde gast omgaat, genaamd L.
    L is een foute jongen. Een goede vriend van mij vertelde mij ook dat die L jonge kinderen laat blowen, maar goed. M is hopeloos verliefd op L. M heeft echt nooit in haar leven iets fouts gedaan, maar sinds ze L kent doet ze rare dingen. Ze is dronken geweest, terwijl ze echt never nooit drinkt. Ze heeft zelfs gerookt, en spijbelt de hele tijd om L weer te zien. Ik en een ander vriendin van mij hebben echt duizend keer gezegd dat ze niet met hem om moet gaan, omdat hij fout is. Maar ze luisterd niet:S
    Dat komt omdat ze erg naief is, en alleen maar het goede in hem ziet. Maar ik weet zeker dat het verkeerd af gaat lopen als ze met hem blijft afspreken..

    Je weet wat ze zeggen, liefde maakt blind(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja liefde maakt inderdaad blind.

    Wel k** dat ze zulke dingen gaat doen, in ieder geval als praten niet helpt zou ik iets anders verzinnen.
    Ik hoop dat het weer goed komt. (flower)


    You can run but not hide