• Gadver lauren, wat een slechte revieuw was dat. Opnieuw !
    Wel tot mijn grote spijt moesten de metro's ofwel U-bahn zoals ze dat hier in duitsland noemen te laat zijn en zou ik een groot deel van het concert missen. Ik had nog maar net mijn papa neergebliksemd omdat hij niet met de auto wou gaan en toen veranderde plots het scherm. Er kwam een metro binnen 2 minuten ^^ Jaja, 10.10.10 bracht dus duidelijk wel geluk.
    Toen ik binnenkwam in club 59.1 was ik duidelijk verbaasd. Ik had een echte concertzaal verwacht en groot maar zoals de naam al zei was het echt een clubje. Dit zorgde dan ook wel voor veel meer contact tussen de bands en het publiek. Ik moet zeggen dat ik het zo ook veel gezelliger vond.
    Back to the concert, ik kwam spijtig genoeg een kwartiertje te laat aan dus miste ik een deel van ten second epic wat ik echt spijtig vond maar tot mijn grote vreugde besloten zo toen ik toe kwam mijn 3 lievelingsliedjes te spelen ;D Ik heb jammer genoeg wel geen foto's van hen.
    Toen kwam Kids in Glass houses. Ik vond ook hen weer geweldig ookal dacht Aled phillips -de zanger- duidelijk dat hij voor een groter publiek stond en vond hij het dus nodig om inmens luid te gaan schreeuwen (': Dankzij hem zijn mijn oren er aan maar het was het wel waard. Van hem heb ik wel foto's maar deze zijn slechter dan die van josh omdat ik verder stond + ik mijn slechte gsm nog gebruikte (': Ik zal er wel een paar op zetten.
    Daarna was het dus het grote moment. You me at six (': Toen josh franceschi opkwam was het al duidelijk dat hij er veel zin in had. Toen is me ook opgevallen wat een mooie witte en rechte tanden die jongen wel niet heeft. Ik stond ook lekker goed vanvoor. Niet te dicht, niet te ver. Ookal varieerde dat toen Josh de 'Moonwalk of death' eiste ^^ Ik moet ook eerlijk toegeven dat Josh 5x zo goed klinkt live, maar misschien kwam dat omdat mijn oren kapot zijn (': Ergens in het midden begon Josh flesjes water weg te geven omdat het zo warm was en ik had er bijna een gevangen maar spijtig genoeg stond er een enorme lange kerel naast me die het zo maar voor mijn handen wegnam. Toen draaide ik me maar om en ging ik meer naar voor staan. Dat is ook de plek waar ik bijna Chris Miller-de bassist- gehigh-fived had, maar ik de bangenrik durfde niet. Daarna had ik Josh nog bijna gehigh-fived maar again ; die lange jongen sprong er voor.
    Na het concert ging ik vlug een You me at six T-shirt kopen en ik denk dat ik 5 euro teveel betaald heb maar achja. Achter de toonbank van de merchandise stonden er ook nog 1 of 2 mensen te signeren maar ik durfde het niet vragen omdat ik niet meer wist wie ze waren. -schaam schaam- Ik stond daar een tijdje te wachten tot You me at six kwam signeren tot Daniel Carriere-gitarist ten second epic- opeens naast me kwam staan. Ik besloot om vlug maar eens een handtekening te vragen en toen zijn we nog een tijdje blijven praten. Ik vond het best grappig toen er een meisje een handtekening kwam vragen, hij er vlug vriendelijk een handtekening gaf en zich dan weer naar mij omdraaide. Toen voelde ik me echt verreerd. Toen hij me zijn naam vertelde en de mijne vroeg schudde hij vlug mijn hand en zette toen midden in mijn 'ik mag niet drinken of roken'-cricel een X dat ik er nu niet meer afkrijg. Ik wou nog met hem op de foto gaan maar ik had er op dat moment niet aan gedacht dus dat ging niet meer. Ik wou nog even op josh franceschi wachten maar we moesten weg omdat we anders de laatste metro niet gingen halen dus hem heb ik niet kunnen knuffelen. Maar om het kort te zeggen ; het was een geweldig concert. Beter dan ik me had kunnen inbeelden.


    Ja,ik weet dat de foto's niet van een fantastische kwaliteit zijn maar mijn fototoestel besloot stuk te gaan een week ervoor.


    Respect als je dit helemaal gelezen hebt:Y)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 19:12 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Je kan niet half beseffen hoe jaloers ik nu op je ben !:9~

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 19:17 ]


    I could be the smile you don't want

    OMG dat is echt vet!!
    en die foto's zijn echt vet!!
    je stond dus best wel heel vooraan!!
    ik ben zo jaloers:P:P
    ik hoop echt dat ATL oowk zo word <33
    en btw diej foto in closeup is echt mooi:D vooral met diej drummer der bij <33
    thnx voor de review:D:D


    you're a bandit. Just a no good, too big, filthy, rotten criminal.

    Oh, nu heb ik echt zin in donderdag, want dan ga ik. Ik wil zo graag Kids In Glass Houses zien. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    Oh, nu heb ik echt zin in donderdag, want dan ga ik. Ik wil zo graag Kids In Glass Houses zien. :Y)

    Koop oordopjes :Y) meer veel plezier ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Barakatism schreef:
    OMG dat is echt vet!!
    en die foto's zijn echt vet!!
    je stond dus best wel heel vooraan!!
    ik ben zo jaloers:P:P
    ik hoop echt dat ATL oowk zo word <33
    en btw diej foto in closeup is echt mooi:D vooral met diej drummer der bij <33
    thnx voor de review:D:D

    Ik vind dat hij in de close up foto best een fatass lijkt ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    gromgromjaloers.

    wij moesten zo nodig weer te vroeg weg ><

    maar ik heb wel een kids in glass houses vest <3
    het was zóóóóó vet <3

    en het is trouwens KIGH x:


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    gromgromjaloers.

    wij moesten zo nodig weer te vroeg weg ><

    maar ik heb wel een kids in glass houses vest <3
    het was zóóóóó vet <3

    en het is trouwens KIGH x:

    Ik weet het, ik had het erna ook gezien ^^
    Ik had een vet leuke T-shirt van kids in glass houses gezien maar ik had niet genoeg geld omdat ik per ongeluk 5euro teveel voor you me at six had gegeven. Ik vond het al gek dat die kerel Thank you ! naar mij riep ^^
    Ik was ook te vroeg weg omdat we de laatste U-bahn niet mochten missen --' anders had ik nog een Josh franceschi handtekening gehad :(


    We're hiding behind skin that's too tough

    LAUREN WAT VET! :9~


    Hope goes lost but never dies.