• Ik denk erover om een helix piercing te nemen.
    zo'n eentje dus. maar ik heb dus een paar vragen :

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen?
    - Schieten of laten piercen?
    - Hoe duur is het ongeveer?
    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?

    Als je een van die dingen weet zou je me erg helpen, want ik wil eerst er echt zeker van zijn dat ik geen enge bloemkooloren van die dingen krijg :$ want daar ben ik bang voor.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb een helix-piercing
    Waarom zou 't associaal zijn?
    Ik heb ze laten schieten bij de juwelier, waar ik mijn gewone oorbellen heb laten schieten. Ik heb ze twee keer moeten laten schieten omdat ik ze 1 keer is had uit gedaan en ze waren terug toe groeit, dat doen ze heel erg snel.
    Ik vond zelf dat het minder pijn deed dan gewone oorbellen (zo heb ik 3 gaatjes).
    En genezen die van mij, dat is ongeveer het zelfde als dat van jou denk ik, duurde evenlang als een gewone
    Soms kan ik er wel niet opslapen, dan moet ik eerst aan het slotje draaien totdat ik mijn oorbel niet meer voel zitten xD Maar, na mijn tweede keer schieten kon ik er wel terug tegen
    Bij mij was 't even duur als een gewone oorbel.


    EDIT: je haren kunnen er tussen vast zitten. En als er iets opvalt doet het pijn, hagel, een voetbal ...

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 10:32 ]


    Live life limitless.

    eerlijk gezegd vind k zoon piercing best tja.
    hoe zeg je dat, lelijk.
    dus k zou persoonlijk zeggen niet doen!
    en over de rest weet k niks af sorry xd


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    maar het genezen ligt ook aan de persoon zelf.. ik bedoel me zus was er na een week klaar..
    (we lieten het op dezelfde dag schieten)
    alelen na een week had ik weer gigantisch last..
    en laatst was et zelfs gaan bloeden =|
    (of kwam omdat ik achterkante afhaalde omdat er haren zat xD)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Schieten is het snelst vind ik persoonlijk
    en waar ik ben geweest (het is wel geen ervaren piercer ofzo) was het maar 5 euro en ondanks de lage prijs heb ik géén last gehad van iets. Genezen verschilt zowieso van persoon tot persoon, zo lang je het maar goed verzorgd. In het begin staat het toch wel een beetje dik en is het rood, maar dat verdwijnt na een tijdje wel.


    MUSIC && FASHION

    Duo schreef:
    ik zou het persoonlijk niet doen :3
    en ik kan niet meer vertellen van de rest :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BLUExROMANCE schreef:
    Schieten is het snelst vind ik persoonlijk
    en waar ik ben geweest (het is wel geen ervaren piercer ofzo) was het maar 5 euro en ondanks de lage prijs heb ik géén last gehad van iets. Genezen verschilt zowieso van persoon tot persoon, zo lang je het maar goed verzorgd. In het begin staat het toch wel een beetje dik en is het rood, maar dat verdwijnt na een tijdje wel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen? mag je zelf weten mensen zullen even goed wel blijven haten

    - Schieten of laten piercen? schieten ;)

    - Hoe duur is het ongeveer? ligt eraan bij wie je het doet

    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?IDK


    Read comment maybe kudo's?

    Schieten of laten piercen?
    Piercen!! schieten is hartstikke slecht, als dat fout gaat heb je groot probleem, ik heb ook laten piercen[
    - Hoe duur is het ongeveer?bij mij was het 30 euro ofso, maar bij andere piercing shops is het 40
    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?
    Dat weet ik niet meer precies, maar je kunt een week niet op je oor slapen want dat doet focking zeer hehe xD


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had er één laten schieten en als je het niet mooi vind haal je hem er weer uit. Laten schieten kostte bij mij rond de 8 euro? En het duurt ongeveer 6 weken en as je pech hebt gaat ie vaker ontsteken dan is het beter hem eruit te halen zoals ik twee keer gedaan heb en toen liet ik hem telkens weer opnieuw schieten maar nu vind ik het heel lelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb er zelf ook 1 & na 6 weken was het ongeveer wel genezen alleen heb ik nu zo'n irritand bobbeltje vanachter op mijn oor ;s
    ik heb het laten schieten omdat het minder pijn doet [:
    ik zelf heb er 7,50 euro voor betaald met oorbel erbij, maar dat hangt af van shop tot shop x


    There's nothing like us.

    ik heb zo'n piercing en het was maar 6.50 euro inclusief de piercing, ik heb hem gewoon laten schieten en ik heb er geen last van (:
    Je moet gewoon opletten dat ze wel zilver of chirurgisch staal gebruiken als piercing want als je iets van metaal met b.v. nikkel erin heb je kans dat het gaat ontsteken. anyways ik heb hem dus gewoon laten schieten bij een juwelier, maar niet elke juwelier doet het. Het moet eigenlijk gepierced worden omdat het door kraakbeen heen gaat, maar het is altijd een risico ook als je het laat piercen, oorbellen in je lellen zijn ook een risico.


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Sorry Nicol, maar ik vind persoonlijk die dingen verschrikkelijk haha. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stiekem wil ik er zelf eigenlijk ook wel één. Maar ik heb geen antwoorden behalve dat ik het niet aso vind staan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik wil ook graag een helix piercing en als ik op youtube kijk zijn er mensen die schreeuwen en mensen die eigenlijk niks doen:S
    maar ik heb een probleem:O
    ik ben doodsbang vor naalden dus wat moet ik doen ik heb wel gehoord dat er een verdovingszalf is maar ik weet dus niet of die werkt.

    Doeen. het staat echt niet aso hoor ;33. en schieten lijkt me betr aangesien ik hb gehoort dt dat minder pijjnlijk is (ik zou ht zelf niet weten hrr,maar volgns mij is het ook fijner omdt ht dn wat qneller gaat)