• Ik denk erover om een helix piercing te nemen.
    zo'n eentje dus. maar ik heb dus een paar vragen :

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen?
    - Schieten of laten piercen?
    - Hoe duur is het ongeveer?
    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?

    Als je een van die dingen weet zou je me erg helpen, want ik wil eerst er echt zeker van zijn dat ik geen enge bloemkooloren van die dingen krijg :$ want daar ben ik bang voor.


    We can only learn to love by loving.

    ik heb er zelf ook zo eene
    maar die van mij hebben ze erin geknepen omdat ze het schieten niet meer deden
    en dat doet ook iemand die piercings zet dus het maakt nie uit
    en de kosten hangen af van het juweeltje
    en asociaal is het niet

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen?
    Het staat heus niet aso,, je ziet het trouwens alleen als je kort haar hebt of als je je haar samen doet of achter je oren legt...
    - Schieten of laten piercen?
    Piercen. Sowieso, bij schieten loop je veel meer kans op ontstekingen omdat het los door je kraakbeen moet. Kheb het zelf ook laten piercen, doet heus geen pijn ofzo hoor :P
    - Hoe duur is het ongeveer?
    De exacte prijs weet ik niet meer, maar hier in de piercingshop was het denk ik 30 euro ofzo... Best wel goedkoop en het was dan voor een ringetjes meteen :P
    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?
    Bij piercen duurt het ongeveer zo'n maand of 2 voor je een nieuwe piercing mag insteken. Een een goede raad, laat je eerste piercing vervangen in de piercingshop zelf, dan krijg je normaal nog extra uitleg hoe je het zo hygiënisch mogelijk kan vervangen :D
    hopelijk heb je er wat aan!!

    Xx

    NewZealand schreef:
    ik zou het persoonlijk niet doen :3
    en ik kan niet meer vertellen van de rest :3


    Ik vind het niet zo mooi ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Even een klein vraagje ... hoe kan een piercing associaal staan?:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    oh helix is wel nice. zeker niet asociaal. best een normale piercing tegenwoordig.
    ik zou hem wel laten piercen. schieten is sowieso niet goed. is voor de piercer wel een irritante om te zetten, maar dat is hun werk.
    het geneest aardig snel. ik weet alleen niet hoe duur het is. het zal wel even pijn doen. even op je kiezen bijten dus.


    The economy is suffering, let it DIE!

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen?

    Gewoon doen!

    - Schieten of laten piercen?

    PIERCEN! Schieten is slecht voor je kraakbeen, het wondje word veel lelijker en het duurt langer voordat het genezen is dan bij piercen.

    - Hoe duur is het ongeveer?

    Voor mij koste het 35 euro, inclusief een grote pot van dat verzorg spray. Zonder die pot iets van 10 euro.

    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?
    Met piercen ongeveer 8 week. Kan langer of korter, afhankelijk van hoe goed je op het piercen reageerd.
    Met schieten een hlaf jaar tot een jaar, heb ik me laten vertellen.

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen? Je kan het later altijd voor je werk uitdoen toch?
    - Schieten of laten piercen? Juweliers willen niet meer schieten dus je moet sowieso naar een piercingshop.
    - Hoe duur is het ongeveer? Geen idee.
    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is? Geen idee.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nee een helix vind ik best beschaafd. Je moet kijken of het bij je oren past. Ik heb nogal grote flaporen, dus die optie viel bij mij af. Als je redelijk mooie oren hebt kan het wel. Je kan ipv een ringetje ook een knopje nemen, das minder overheersend. Geen idee wat het kost.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ik heb er ook een en nee, je krijgt absoluut geen bloemkooloren. Hahaha, hoe kom je daar nou bij? (krul) Ik zou trouwens laten piercen, heb ik ook gedaan, weet eigenlijk niet of er veel verschil in zit...