• Hooi, mensjes, ik kom hier even mijn onboeiende depressieve levensverhaal uittypen, want ik moet het gewoon kwijt, ik kan er even niet meer tegen en anders krijg ik nog meer kansloze situaties. Ik ging namelijk janken omdat mijn buurmeisje mijn etui afpakte O,o

    Toen ik zeg maar 0 was, ging mijn papa dood. Ik snapte eerst niet hoe dat werkte en dacht dat hij dus helemaal niet bestond, en ook nooit bestaan had.
    Toen ik naar de basisschool ging, kreeg mijn moeder een vriend (die trouwens echt kansloos is, want hij was een vriend van Papa, lekkere verrader, en altijd chagrijnig) en ging mijn oma dood. Toen snapte ik dat andere kinderen wel een vader hadden. (vooral echt gezellig met vaderdag)
    Daar was ik tot groep 4 door in shock, en daarna was ik dus vriendloos. Toen heb ik wel besloten dat ik mijn moeder niet wilde kwetsen en dus ging doen alsof ik haar vriend aardig vond. Wat niet te doen is, omdat hij constant ruzie zoekt.
    Toen ik een bruggertje was, kreeg ik echt bitchvriendinnen. Die heb ik nu gedumpt, en ik heb nu vriendinnen waar ik alles bij kwijt kan, en zij bij mij.
    Pas hoorde ik dat mijn broer asperger had, en dat was ook nogal shocking, vooral omdat ik eerst niet zeker wist of ik het ook had.
    Toen kreeg ik allemaal kutproblemen zoals oogontsteking, problemen met mijn beugel, niet meer mijn best doen op school.
    Donderdag had mijn levensbeschouwing leraar doro dat het slecht met me ging en toen heb ik alles verteld, including dat ik de familei van mijn vader (die ons afgestoten hebben, om onduidelijke redenen) ga zoeken, en nu moet ik die brief voor hun bij hem inleveren en dat wil ik GFD niet.
    En nu gaan de ouders van een van mijn vriendinnen scheiden en ik wist dat dat het beste was, maar ik vind het gewoon niet normaal kut voor haar.

    Respect als je dat hebt gelezen, en als je me een aansteller vindt, kan ik het me voorstellen, ik weet ook niet precies waarom ik doorsloeg.
    Oh, mods, sry als ik teveel schold.


    Alis volat propriis

    je bent zeker geen aansteller!
    echt niet.
    als je je al moeilijk voelt kunnen de kleinste dingen je laten huilen.
    geen aanstellerij dus.

    Je bent geen aansteller. In jouw ogen kunnen het kleine dingen zijn, maar dat hoeft niet. Ik vind het heel erg voor je wat is er gebeurd/is gebeurd.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wat vreselijk voor je =\
    Misschien kan je er met je mama over praten? Over dat je haar vriend niet kunt luchten enzo?
    En misschien is het toch beter dat je de familie van je vader contacteert, wie weet wat er zal gebeuren. (:
    Niet geschoten is altijd mis, he.
    Veel sterkte, in ieder geval. Ook met je broer. Asperger is echt niet fijn.


    Where there is a sea there are pirates...

    Louisiana schreef:
    je bent zeker geen aansteller!
    echt niet.
    als je je al moeilijk voelt kunnen de kleinste dingen je laten huilen.
    geen aanstellerij dus.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Alle kleine dingen bij elkaar kunnen je gewoon breken, dus nee je bent absoluut géén aansteller.


    it's so empty living behind these castle walls

    Louisiana schreef:
    je bent zeker geen aansteller!
    echt niet.
    als je je al moeilijk voelt kunnen de kleinste dingen je laten huilen.
    geen aanstellerij dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pardon? Jij een aansteller? Jij gaat die woorden heel gauw terug nemen, jongedame. Lees zelf je verhaal is door. Het is toch logisch dat je zo reageert op dingen?
    In ieder geval, ik stel voor dat je juist wél die brief gaat schrijven. Waarom? Omdat het oplucht! Als je alles samenvat wat je dwars zit op het moment dan helpt dat om het proces van acceptatie en heling op gang te zetten. En als die brief terecht komt bij mensen, kunnen zij je ermee helpen. En nu geen reactie van 'maar dat helpt toch niet,' want heb je het al is geprobeerd? Juist ja.
    Ga ervoor, je bent een leuke meid. Creatief, slim, gek. Jij hoort een minder depressief puberleven te lijden. En daar kunnen zij je bij helpen.
    Sterkte meisie :)


    Life is hard and then we die

    Lough schreef:
    Je bent geen aansteller. In jouw ogen kunnen het kleine dingen zijn, maar dat hoeft niet. Ik vind het heel erg voor je wat is er gebeurd/is gebeurd.


    All this dampness is damp.

    Washington schreef:
    Alle kleine dingen bij elkaar kunnen je gewoon breken, dus nee je bent absoluut géén aansteller.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ach lieverd, natuurlijk ben jij geen aansteller! Jij lijkt me een heel sterk en ongelofelijk lief meisje! Ik zou er met mensen over praten en niet alles opkroppen in jezelf. Je kunt mensen vertrouwen, meid.;) Niet alles in de wereld is oneerlijk. Vergeet niet dat er mensen zijn die altijd van je zullen blijven houden! Die mensen willen je zien lachen. <3
    Veel sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    mooi niet dat jij een aansteller bent,like; als je geen vader hebt(lijkt me heel kut)en dan een vriend van je vader waar je ma mee date en je mag hem niet eens en je probeert hem wel te mogen voor je moeder en dan allemaal van die kleine dinieks;respect


    If you believe in yourself anything is possible

    Washington schreef:
    Alle kleine dingen bij elkaar kunnen je gewoon breken, dus nee je bent absoluut géén aansteller.


    You can run but not hide

    Lough schreef:
    Je bent geen aansteller. In jouw ogen kunnen het kleine dingen zijn, maar dat hoeft niet. Ik vind het heel erg voor je wat is er gebeurd/is gebeurd.


    The way we live, is the way we die