• Helleuw. (':

    Het klinkt misschien gek, maar ik ben opzoek naar wat depressieve muziek.
    Ik ken zat metal bands, maar hoe luid of agressief het ook mag klinken, toch komt het me net iets te vrolijk over.
    Je zou me echt heel erg blij maken als je een paar goede metal bands voor me op weet te sommen, met een graag zo down mogelijk ritme.
    En geen bands zoals Evanesence, dat luisterde ik jaren geleden al. En nee, het is niet wat ik zoek. Het komt wel in de buurt, maar het is me waaaaay niet metal genoeg.
    Alvast bedankt. (':

    Ps: don't worry, ik kan wel tegen wat geschreeuw.


    EDIT: Ik heb het onder andere ook nodig voor inspiratie om mijn verhalen verder te kunnen schrijven, voor het geval je me een emo vindt. :p

    EXTRA EDIT: Dit is ongeveer wel de downness die ik zoek, maar erger mag altijd. (Mijn pa krijgt zin om uit het raam te jumpen als ik dit nummer iets te hard draai, dus te vrolijk durf ik het niet meer te noemen). En dit ongeveer wel de metalness. (Ook hier mag je er nog een schepje bovenop doen).

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 4:46 ]


    Scream for mercy!

    Saturnus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Suicide Silence, en BMTH kan ik dan aanraden.

    Face the fact
    As I lay Dying
    Belphegor - niet als je gelovig bent x]
    Cannibal Corpse - niet als je gelovig bent. x]
    Brokencyde

    Type O Negative - I Don't wanna be me
    Type O Negative - Life is killing me

    Zelf word ik er niet echt depri van, maar Peter Steele was zwaar depressief toen hij dit schreef. Dus wie weet vind je het wel wat.
    De rest wat hier genoemd is vind ik persoonlijk ook niet depressief makend..

    Escape the fate met harder than you know alleen wordt niet in geschreeuwt

    Of geh van th
    of stich ins gluck!


    Read comment maybe kudo's?