• hoihoi!
    Ik moet een stukje schrijven voor de schoolkrant en het moet te maken hebben met de zomer. Maar het is zo afgezaagd om daar iets over te zeggen 'joepie, lekker weer en geen school meer.' En daar heb ik geen zin in. Heeft iemand een leuk idee over de zomer wat mensen ook echt aanspreek en ik goed over kan schrijven? Alvast bedankt!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vakantiewerk waar je geen zin in hebt?


    Life is hard and then we die

    Doe anders een quiz, of begin met een onzinverhaal over vrijheid en dan hoe blij we zijn dat we het hele jaar vrij waren om naar onze coole leraren te luisteren (NIET DUS, maar sarcasme is cool)
    doe een coole test, vertel een vakantieverhaal uit het jaar nul. Bedenk een gedicht schrijf over de examenstunt. Bedenk van mij part een horoscoop ofzo.
    Debiele ideetjes genoeg?


    Alis volat propriis

    Maak een vakantie quiz ofzo met wat voor soort vakantie bij hun past.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    twiddict schreef:
    Doe anders een quiz, of begin met een onzinverhaal over vrijheid en dan hoe blij we zijn dat we het hele jaar vrij waren om naar onze coole leraren te luisteren (NIET DUS, maar sarcasme is cool)
    doe een coole test, vertel een vakantieverhaal uit het jaar nul. Bedenk een gedicht schrijf over de examenstunt. Bedenk van mij part een horoscoop ofzo.
    Debiele ideetjes genoeg?


    hahahaha, daar kan ik wel wat mee denk ik (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    het resultaat :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    whaha het is echt cool geworden


    Alis volat propriis

    Whaha, vetcooll (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    thanks! :9~


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.