• Een tijdje terug kwam ik dus met het idee om een Tom Marvolo riddle story te schrijven!
    Nou, blijkbaar een goed idee want in deze vorm is nog niet (vaak) een verhaal geweest en blijkbaar is er veel Animo voor. En daar schrok ik best van want ik kwam erachter dat het best moeilijk is om zo'n verhaal te schrijven (vooral de eerste 2 a 3 hoofdstukken) zonder het boek over te schrijven omdat er in verhouding met de anderen personages weinig in mee gedaan is tot zijn moord op Lily en James potter . en echt heel veel tijd heb ik niet, maar wil toch vaak wat plaatsen. en deze story wil ik ook echt doorzetten.

    Dus bij deze zoek ik een geschikte co-auteur waarmee ik kan brainstormen, en die ook hoofdstukken wilt helpen schrijven/plaatsen!
    er zijn wel een paar dingen waar je rekening mee moet houden wil je dit doen.
    x ik schrijf geheel Nederlands
    x het wordt in de Hij/zij vorm geschreven
    x je moet zelf even wat onderzoek doen naar Marten vilijn (ik heb een heel schrift vol dus ik kan je wel wat toe sturen)
    x je moet redelijk wat online zijn
    x het belangrijkste ik neem niet de eerste die JA zegt, maar ik neem iemand die bij mij past
    x meer dan 600 woorden kunnen schrijven
    x 19 mei wordt de story geactiveerd
    x Omdat ik juist wil voorkomen dat ik veel overneem van het boek/film zoek ik ook iemand die daar goed in is dus die makkelijk een verhaal kan veranderden maar wel zo dat het kloppend is.
    x je moet kunnen overleggen.

    oké misschien wat veel eisen, maar het zijn geen grootte eisen :Y)
    De link naar de story = Choices • Tom Marvolo riddle

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 16:13 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hoi, ik heb het verhaal even bekeken. Het klinkt heel interessant en ik zou ook wel mee willen helpen. Ik heb er geen problemen mee om wat research te doen. vanaf nu tot het weekend ben ik echter wel weg, dus ik weet niet hoeveel ik er dan aan kan doen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.