• -Oké, ik overdrijf een beetje-
    Maar toen ik de zaal van de comet terug uitkwam. Voelde een teen van mij ineens heel raar aan. Het leek wel alsof ik op een kussentje liep en de teen zelf voelt afgestorven aan. Als ik dan wil stappen, lijkt het wel alsof mijn teen er elk moment kan afvallen en hij er los aanhangt. En dat is dus al sinds, vrijdag avond.
    En ik vraag me af, of er hier ook nog mensen zijn die dit hebben gehad of weten wat het is ö? Want ik heb echt bang dat er iets ergs aan is ofso waardoor die gaat afsterven Oo -& mijn ouders begrijpen het niet als ik het uitleg-

    OH DAT HEB IK OOK WEL EENS!
    Dat is echt klote, maar ik heb eigenlijk geen iee waardoor het komt. Maar meestal gaat het zo over.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Kan je hem nog bewegen?


    Let the Night embrace you

    Treasures schreef:
    OH DAT HEB IK OOK WEL EENS!
    Dat is echt klote, maar ik heb eigenlijk geen iee waardoor het komt. Maar meestal gaat het zo over.

    Duurt dat bij u dan ook 3 dagen o.o?

    Rosario schreef:
    Kan je hem nog bewegen?

    uit zijn eigen? Of wat bedoel je (:?

    Eventjes naar je huisarts gaan misschien? (als het nog een tijdje blijft)

    wunschen schreef:
    (...)
    uit zijn eigen? Of wat bedoel je (:?

    Ja, want anders zou ik me wel zorgen gaan maken.

    Heeft hij trouwens een abnormale kleur, ofzo? ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat vroeger een keer een uur lang gehad. Daarna nooit meer. Ik zou naar de huisarts gaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wunschen schreef:
    (...)
    Duurt dat bij u dan ook 3 dagen o.o?
    Hm, nee.. XD Gewoon paar uurtjes.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Rosario schreef:
    (...)
    Ja, want anders zou ik me wel zorgen gaan maken.

    Heeft hij trouwens een abnormale kleur, ofzo? ^^

    Ik kan hem nog wel plooien -wel met de rest van mijn tenen samen x)-
    Maar daarstraks zag die eventjes helemaal blauw, maar dat was na een aantal seconden weeral weg Oo

    Misschien moet je ermee naar de dokter?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Misschien moet je ermee naar de dokter?

    Ja, dat wil ik ook wel, voor zekerheid te hebben. Maar mijn ouders zijn niet echt de personen die meteen naar de dokter gaan als er iets is. Die zijn meer van de personen; het gaat wel over.