• Wij hebben voor de vakantie freepodium gehad (lekker boeien xD) En nu zegt mijn leerkracht muziek (een zaag) dat iemand er veel van gefilmt heeft en op YouTube gezet heeft. Of nu ja 10 van de zoveel (de gene die het gefilmt heeft is een vriend van de vader van iemand die mee deed). Maar een van de liedjes is zelf geschreven (en ook gezongen door die jongen zelf) of nu ja ik dacht toch dat het zelf geschreven was, weet het niet zeker.
    En het meisje dat zingt (mee zingt in 10) in Becav 10, 9 en 7 zit in mijn klas. (Er staat ook nog een ander liedje van haar op YouTube Listen To Your Heart)

    Maar willen jullie is naar de liedjes kijken??
    Links:
    Becav 1
    Becav 2
    Becav 3
    Becav 4
    Becav 6
    Becav 7
    Becav 9
    Becav 10 (volgens mij dat zelf gemaakt liedje)
    Becav 21
    Becav 22

    Ja, ik weet het de nummers zijn raar, maar daar kan ik niks aan doen.
    We hadden nog 1 geweldig dans nummer, maar dat staat alleen op netlog >.< en is met de GSM gefilmt en je hoort alleen geroep, dus zet je geluid heel zacht als je het wilt horen:
    HipHop

    Willen jullie er naar luisteren?? Natuurlijk niet naar alle he xD, dat moet niet. Maar toch 1. Alsjeblieft??
    En trouwens onze leerkrachten vonden dit een van de beter jaren (alleen het 2de middelbaar heeft FreePodium bij ons)

    Btw, het zijn geen profesionele zangers/muziekanten/dansers he. Dus zoals Tranquillity zei is het niet denderend. Maar voor mensen die voor de fun zingen/muziek maken/dansen vind ik het wel goed, maar tegen echte artiesten zijn ze natuurlijk niks.


    Live life limitless.

    Dat laatste is wel redelijk.
    - ik ben like in een pist humeur (maar dat wist je vast al)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    :Y)


    everything you imagined, and more...

    Ik heb ze allemaal ng eens geluisterd en ik vond het zaaaalig ^^
    xxx


    Just a simple "I love you" (:

    Ik vond het eigenlijk niet zo denderend.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vond het eigenlijk niet zo denderend.


    Jah, maar de beste zijn dan ook niet opgenomen. Spijtig genoeg xD
    Maar zo goed was het inderdaad niet. Of nee het was gewoon niet goed xD


    Live life limitless.

    Euh, dude, waarom staat er BeCaf?


    everything you imagined, and more...

    KabouterFack schreef:
    Euh, dude, waarom staat er BeCaf?


    T is Becav, euhm Bakelands zei omdat Bekaf niet lukte, maar who cars??


    Live life limitless.