• oké let's start! zo hoeven we niet de hele tijd te kijken in welk gb de berichten staan!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: okee ik moet doen of ik er niet ben.....*buiten beweegt iets* wat is dat??? nja zal wel niks zijn gewoon doen of je er niet bent....


    sometimes it's hard to find yourself...

    Vanachter een schaduw, van de deur laat een figuur zichzelf naar binnen terwijl hij zachtjes de deur toedoet


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: *pakt mp3 heeft schim niet in de gaten gaat op de bank liggen * uuuhh even kijken welk liedje zal ik op zetten??? hee dit liedje *river flows in you*


    sometimes it's hard to find yourself...

    Stem; *melodieus* Ze heeft de elegantie van een zwaan... met haar fijne vinders kan ze alles maken wat ze ziet
    met haar mensengroene ogen ookal heeft ze verdriet.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor:*schrikt op en kijkt naar figuur* Wie ben jij???*kijkt beetje angstig*


    sometimes it's hard to find yourself...

    'haay ik ben hier voor ene Carmen Lambeek, maar misschien ken je haar beter onder de naam Moontree of Culen', goude ogen fonkelen, scherpe tanden blinken


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: uuuh ik weet niet waar...ze is*kijkt verbaast* maar wie ben jij mag ik dat weten??


    sometimes it's hard to find yourself...

    'sorry, ik heb nog niets gevraagt. Maar als ik me mag voorstellen, mijn naam is Dennis, ik werk voor de Volturi'


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: vo-volturi??? wat uuh is dat??


    sometimes it's hard to find yourself...

    Dennis; Aro, Alec *gezicht vertrekt even* Jane...


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: ooo nee sorry die ken ik niet maar ik kan wel een boodschap door geven voor carmen


    sometimes it's hard to find yourself...

    Dennis; Ze woont dus nog hier! Haha-Hahahahaha *begint te stormen*(yeah)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: wa- wat gebeurt er????


    sometimes it's hard to find yourself...

    Dennis; Ik vraag me af of ze nu komt:S Wacht ik maak het wat duidelijker *laat het plaatselijk ophouden, er verschijnt een regenboog, en het begint te hagelen*


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: wat hoe maar hoe kan dit nou weer*kijkt verschrikt en dijnst achteruit valt op de grond en heeft een schaafwond opgelopen dat begint te bloeden* auww....


    sometimes it's hard to find yourself...