• Ik heb al een tijdje een navelpiercing, maar wil die voor het eerst vervangen in een nieuw staaltje. En ik wil namelijk een roze. Maar ik vind er niet echt een leuke; Iemand die er leuke kan zoeken voor me? (':

    Deze heb ik wel gevonden; Deze, deze, deze & deze

    Edit: de eerste, deze dus, heb ik besteld. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:15 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Eulogy schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik, alleen heeft de wond zo lang nodig om mooi te kunnen genezen, waardoor je ook minder kans heb dat het gaat irriteren wanneer je hem verwisseld.

    Al is het natuurlijk je eigen keuze, en zal het niet zo heel gek veel uit maken als je er inderdaad geen problemen mee hebt gehad.

    Wel, maar de piercer zei tegen mij, als hij meteen geneest dat ik em rapper mocht verwisselen. Dus (': En nja, ik ben ongeduldig xax


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)

    Oeh, dankjewel. De eerste twee vind ik leuk. De andere niet zo omdat ik liever met een soort diamandje heb ofzo, je weet wel wat ik bedoel; En de eerste is gewoon simpel, en dat vind ik ook altijd leuk, dus. Dankjé. (flower)


    Graag gedaan ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik. Maar toch ga ik het eerder doen. Ik heb ze nu bijna 4 maand dus, en ik heb er nooit last van gehad, het heeft niet eens rood gezien or something like that. En andere die ik ken, die verwisselde al veel rapper hun eerste piercing, dus ja (':


    Ik ga Eulogy gelijk geven, er word niet voor niets gezegd 6 maanden, plus de zomer komt om de hoek, ik ga ervan uit dat je wel wil gaan zwemmen, dus t is beter dat je nog even wacht, ongeacht de mensen die jij kent, je hebt niet hetzelfde lichaam als zij, wat zij hebben gedaan is ook dom en kan risico's met zich meebrengen, goed misschien hebben ze geluk gehad, maar ga het niet onnodig forceren.

    Die eerste! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eerste + laatste!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    2de
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind de eerste en de laatste het mooiste(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik ga Eulogy gelijk geven, er word niet voor niets gezegd 6 maanden, plus de zomer komt om de hoek, ik ga ervan uit dat je wel wil gaan zwemmen, dus t is beter dat je nog even wacht, ongeacht de mensen die jij kent, je hebt niet hetzelfde lichaam als zij, wat zij hebben gedaan is ook dom en kan risico's met zich meebrengen, goed misschien hebben ze geluk gehad, maar ga het niet onnodig forceren.

    Inderdaad. En je mag sowieso pas na een jaar een hangertje erin doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    De vierde (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    4de :')


    Take me to wonderland

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik ga Eulogy gelijk geven, er word niet voor niets gezegd 6 maanden, plus de zomer komt om de hoek, ik ga ervan uit dat je wel wil gaan zwemmen, dus t is beter dat je nog even wacht, ongeacht de mensen die jij kent, je hebt niet hetzelfde lichaam als zij, wat zij hebben gedaan is ook dom en kan risico's met zich meebrengen, goed misschien hebben ze geluk gehad, maar ga het niet onnodig forceren.

    Maar eigenlijk hé, wist ik dat niet eens van 6 maanden. Die piercer zei tegen mij gewoon dat ik hem na een paar maandjes mocht wisselen. Maar ach, tegen dat ik een piercing heb gevonden die me helemaal aanstaat, heb ik em vast al 6 maandén :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Geen, weg met die piercing! Haha, sorry. Je weet hoe ik erover denk. Maar die eerste is wel mooi. :3


    Only losers can act the way you do

    Ik vind die derde echt mooi!!


    it's so empty living behind these castle walls

    de 1e vind ik mooi de rest vind ik er goedkoop uizien.


    ailoveejoee.

    Ik heb de allereerste gekocht. (krul)


    Some people make the world special just by being in it