• Ik moet een spreekoefening van Nederlands maken, waar ik weet echt niet wat ik ermee moet doen.
    Ik moet een van deze vragen kiezen en daar dan drie minuten over praten:
    - Wat zou je doen als je wist dat je nog maar een dag te leven had?
    - Wie zou je willen zijn voor een dag en waarom ?
    - Waar zie jij jezelf op je 30ste

    Kan iemand me helpen ? Ik deze punten echt nodig.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 19:52 ]


    Just a simple "I love you" (:

    gewoon eerlijk antwoorden en niet niet te diep ingaan op 1-en-dezelfde vraag voor de rest weet ik het niet veel suc6 (flower)


    Change, the only good thing in this world.

    Ik denk dat het 1ste en het 3de het makkelijkste is. Misschien kun je vertellen wat je allemaal voor je 30ste wilt doen en wilt doen als je 30 bent. En anders vertellen wat je zou willen doen voor je dood. En afsluiten met dat je teveel zou willen doen,voor in 1 dag.

    - Waar zie jij jezelf op je 30ste
    Vertel waar je jezelf dan ziet wat je ervoor gedaan hebt en waarom je jezelf daar dan ziet. Het is de makkelijkste optie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flawless schreef:
    Ik denk dat het 1ste en het 3de het makkelijkste is. Misschien kun je vertellen wat je allemaal voor je 30ste wilt doen en wilt doen als je 30 bent. En anders vertellen wat je zou willen doen voor je dood. En afsluiten met dat je teveel zou willen doen,voor in 1 dag.

    Bedankt !


    Just a simple "I love you" (: