• Ja, want ik ga vrijdag - onder schooltijd - naar Disneyland Paris! Tot maandag, gnegne'. En we gaan ook een tour doen door Parijs, en aangezien ik t-shirts spaar met I(L) en dan een naam van een stad, wou ik even weten waar je die van Parijs kan halen! Want zo veel tijd zullen we waarschijnlijk niet hebben, dus dan is het wel handig als ik weet waar ik die dingen kan halen. Alvast bedankt!

    Die winkeltjes zitten echt overal, maak je daar maar geen zorgen om.

    Erm, waar heb je de vorige gehaald? Mss is er iets vergelijkbaars in Parijs? Of een toeristenwinkel of kiosk ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Erm, waar heb je de vorige gehaald? Mss is er iets vergelijkbaars in Parijs? Of een toeristenwinkel of kiosk ofzo?

    Een kraampje bij de Big Ben ;D

    Cheater schreef:
    Die winkeltjes zitten echt overal, maak je daar maar geen zorgen om.

    Haha, gelukkig :3 Ik wil er echt een - verslaafd -

    Ik! In de herfstvakantie, kerstvakantie en ik ga volgend weekend weer 8D
    Ga maar langs Boulevard de Grenelle en dan moet je even naar m'n vader zwaaien, ghehe :Y)

    Oh ja, de shirts: bij de Eiffeltoren hebben ze die shirts en bij Le Centre Pompidou (een saai museum) hebben ze een soort plein met heel veel van die toeristenwinkeltjes. Verder weet ik niet echt een specifieke plaats te noemen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 20:51 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is hetzelfde als in Amsterdam, in bijna elke winkel die je binnen zal lopen!
    Maak je daar maar geen zorgen om. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CACHAREL schreef:
    (...)
    Een kraampje bij de Big Ben ;D

    Mss is er een kraampje ofzo bij een Parijse bezienswaardigheid?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat een geruststelling!

    CACHAREL schreef:
    Wat een geruststelling!


    Ze zitten ongeveer om de 5 meter, en overal staan mensen die je sleutelhangers en beeldjes willen verkopen.

    Haha zo'n shirt is facking vet :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Haha zo'n shirt is facking vet :'D

    I know, i know ;D

    CACHAREL schreef:
    (...)
    I know, i know ;D

    Ego.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ego.

    Ik noem het liever zelfkennis.

    CACHAREL schreef:
    (...)
    Een kraampje bij de Big Ben ;D

    Ben je daar geweest? -voelt zich nogsteeds dom-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er staan overal kraampjes daaroo
    en ik heeel veel winkeltjes kan je die kopen