• Stel je voor:
    je zit je op school tijdens informatica te vervelen en je denkt 'ik ga gewoon effe men mail nakijken, een beetje op facebook zitten,...'

    je tikt het adres bovenaan in en dan komt er zo'n stomme webfilter op -_-

    Vroeger was dat er nooit en ineens kunnen we niet meer op facebook, twitter,...
    Perfecte timing vind ik wel, zo'n twee weken voor de examens. Maar ja, wat moet ik nu doen?

    Nog iemand die last heeft van die hatelijke filters?


    Real music is hidden behind the notes

    Wij zijn zo vrij als een vogeltje op school.


    Think before you act.

    Wij kunnen bijna overal op? [: hyves in ieder geval. quizlet heb ik nog niet geprobeerd.


    Destroy what destroys you.

    By Ons Nikss xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chiarabieber schreef:
    By Ons Nikss we kunnen op alles xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heb ik altijd al gehad.
    En nu zijn ook hotmail en gmail geblockeert.
    Misschien eens proberen via f-surf?

    neen want Q is niet geblokt bij ons X'D


    Change, the only good thing in this world.

    Bij ons is hyves ook geblokkerd, maar wij hebben laptop onderwijs sinds 2/3 jaar ofzo. En er werd gewoon geen ruk gedaan tijdens de les, maar nu kunnen ze dus niet meer op hyves enzo. (de leraren konden wel controleren wat ze deden, daar niet van, maar toch xD, er werd gewoon niks uitgevoerd)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vroeger was Netlog enzo geblokeerd, nu niet meer, maar ook Facebook nu.


    Some people make the world special just by being in it

    Bij mij is dat niet zo je kan er gewoon op gegaan


    high of love, drunk from the hate <3

    Heb ik niet. Ze 'vertrouwen' ons volgens mij, haha. Maar er staat wel altijd: Geen Hyves, Facebook, Twitter of andere zelfde sites in de mediatheek!
    Of zo. Maar we doen het toch, en ik ga altijd op Q.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    bij ons is helemaal niks geblokkeerd ghehe =D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bij ons is alles geblokkeerd maar sommige mensen zijn bevriend met de ICT-gastjes van onze school en die halen het er dan gewoon weer af. Maar na een poosje heeft een leraar weer door dat we erop kunnen en blokeren ze het weer. Zo gaat het aan een stuk door xD

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 14:32 ]


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Bij ons is dat ook zo, echt kut.


    Happiness hit her like a train on a track

    Wij krijgen de kans niet eens om op zo'n sites te gaan. Alle Pc's staan te hard in het zicht.


    Let the Night embrace you

    Bij ons is Hyves, Twitter, Facebook etc. geblokkeerd. Echt freaked up. (': Maar ja, dan ga je lekker op Quizlet niks doen, hé. eBuddy is trouwens niet geblokkeerd, dus da's wel handig.


    You move me ......... Kurt