• Ik vind het echt zo stom als ik een orpg met iemand start, helemaal enthousiast ben en zo snel mogelijk probeer te schrijven en mijn tegenspeelster het op een gegeven moment laat afweten. Ik stuur ze zo af en toe dan wel eens een berichtje 'Hey, jij bent nog :)' maar die negeren ze dan en als ik ze dan stuur 'Hey, je hebt al een tijdje niet meer op onze orpg's gereageerd en ik zie je wel voorbijkomen met andere orpg's. Als je wil stoppen, moet je het zeggen hoor. Dan stoppen we.' dan krijg ik als reactie dat ze al een hele tijd niets meer van me hebben gehoord (ja maar ik ga toch niet spammen elke dag 'jij bent jij bent jij bent jij bent' dan verliezen ze juist de zin om te schrijven) en dat ze geen plezier meer hebben in de orpg. Ik vraag me dan altijd af of het dan aan mij ligt. Is mijn schrijfstijl dan zo slecht? Heb ik iets verkeerds gedaan? Het erge is dat ik vaak helemaal in de orpg zit en dan krijg ik te horen 'ja, ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk.' terwijl we net zijn begonnen...

    Sorry, ik moest even mijn frustraties kwijt. :(

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine.

    Zelf RPG ik niet echt, maar ik vind het heel jammer voor je dat mensen het af laten weten. Misschien hebben ze echt geen tijd of hebben trekt het onderwerp van de RPG toch niet zo erg als dat ze hadden gedacht. Ik wens je succes met het vinden van een nieuwe RPG-buddy! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik RPG zelf regelmatig en dit voorval heb ik wel eens voorbij zien komen. Ik moet ook toegeven dat ik het zelf wel eens gedaan heb, maar dan heb ik het wel ook gelijk eerlijk toegeven. De redenen die ik kan bedenken zijn dat mensen echt bijna geen tijd meer hebben of dat er geen inspiratie meer is voor het onderwerp/het onderwerp toch niet bevalt.
    Het is wel heel jammer om te horen dat het voor je en ik hoop dat je toch nog iemand vind die net zo enthousiast als jou meedoet aan een RPG.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb jouw topic in een beter subforum gezet dan Stamcafé. ^^

    Jammer dat je tegenspelers het laten afweten. Ik hoop dat je in de toekomst wel actievere tegenspelers zal hebben. ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daar heb ik inderdaad ook wel last van. GElukkig heb ik nu een aantal mensen die wel lekker rpg'en. Mocht je iemand zoeken mij mag je altijd een bericht sturen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scandal schreef:
    Ik heb jouw topic in een beter subforum gezet dan Stamcafé. ^^

    Jammer dat je tegenspelers het laten afweten. Ik hoop dat je in de toekomst wel actievere tegenspelers zal hebben. ;)


    Oh, sorry dat ik hem verkeerd plaatste. Er zijn ook zoveel onderdelen waar je hem onder kan plaatsen, ik moet nog even uitvinden wat waar precies kan/mag/moet.


    Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine.

    HeyViolet schreef:
    Ik RPG zelf regelmatig en dit voorval heb ik wel eens voorbij zien komen. Ik moet ook toegeven dat ik het zelf wel eens gedaan heb, maar dan heb ik het wel ook gelijk eerlijk toegeven. De redenen die ik kan bedenken zijn dat mensen echt bijna geen tijd meer hebben of dat er geen inspiratie meer is voor het onderwerp/het onderwerp toch niet bevalt.
    Het is wel heel jammer om te horen dat het voor je en ik hoop dat je toch nog iemand vind die net zo enthousiast als jou meedoet aan een RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Me too. Ik vind die mensen die lappen tekst schrijven erg goed spelen, maar ze voorkomen dat er een sneltrein komt een het zijn meestal ook de mensen die het eerst stoppen. En dat zijn vaak nou juist de mensen die mijn RPG Meestal interessant vinden.. Echter flut..


    obsessive rage

    Ik zou je adviseren om mee te gaan doen met gewone RPGs - als je tegenspeelster op het moment zelf niet meer reageert kan je je personage gewoon naar iemand anders laten gaan :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik herken dit probleem helaas... Maar het ligt dan denk ik niet aan jou ;')


    Stenenlikker

    Dormiveglia schreef:
    Ik RPG zelf regelmatig en dit voorval heb ik wel eens voorbij zien komen. Ik moet ook toegeven dat ik het zelf wel eens gedaan heb, maar dan heb ik het wel ook gelijk eerlijk toegeven. De redenen die ik kan bedenken zijn dat mensen echt bijna geen tijd meer hebben of dat er geen inspiratie meer is voor het onderwerp/het onderwerp toch niet bevalt.
    Het is wel heel jammer om te horen dat het voor je en ik hoop dat je toch nog iemand vind die net zo enthousiast als jou meedoet aan een RPG.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het ook wel eens gedaan, maar dat is meer omdat ik in de berg van de pb's het rpg kwijt ben geraakt :/ Het is wel echt heel vervelend ja en helaas komt het ook in de gewone rpg's voor. Ik vraag me dan ook vaak genoeg af of het aan mijn schrijfstijl ligt, want die is ook niet echt geweldig, helaas..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."