• Hello ^-^
    Ik weet niet of hier al een topic over is zoja, sorry [:

    Maar wat vinden jullie van dit Filmpje ?

    http://www.dailymotion.com/video/x6eh63_tokio-hotel-vs-jonas-brothers_shortfilms

    x

    Euhh.
    Hoi x]]]]]

    Nee, Maar
    Ik wil niet dat die 2 samen gaan ofseeu.
    XDDDDDDDD.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    And the winner is ; TOKIOHOTEL wist ik wel ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En tokio hotel wint (yeah)

    (duhh)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik vind JB maar een paar kneusjes xD mja, mijn mening, dus daar wil ik geen gezeik over xD
    ik vind Tokio Hotel gewoon een lekkere rockfactor hebben :P en Jonas Brothers meer een beetje een zeurfactor xD ik had gewoon zo'n liedje opgezet al best lang geleden, toen waren ze hier in Nederland nog niet bekend. Alleen bij Nienke die kende ze helemaal, dus zo kwam ik eraan. Ik heb het afgeluisterd en nog een keer, maar het gaf gewoon géén klik. En dat had ik met Tokio Hotel wel. En ik vind de jongens een beetje... eng:$


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik vind het zooo dom dat TH nu de laatste tijd zoveel vergeleken wordt met de JB.
    Overlaatst zag ik op de voorpagina van een boekje Bill en Joe... Ik bedoel komaan, het zijn allebei 2 aparte bands, met 2 aparte doelgroepen en 2 aparte genre's, ze spelen niet eens dezelfde muziek... enfin dezelfde soort muziek bedoel ik. Wrm dan iedere keer die vergelijking?

    Ik vind het zooo dom dat TH nu de laatste tijd zoveel vergeleken wordt met de JB.
    Overlaatst zag ik op de voorpagina van een boekje Bill en Joe... Ik bedoel komaan, het zijn allebei 2 aparte bands, met 2 aparte doelgroepen en 2 aparte genre's, ze spelen niet eens dezelfde muziek... enfin dezelfde soort muziek bedoel ik. Wrm dan iedere keer die vergelijking?


    Agree
    Ik vind het dom dat sommige fans steeds ruzie maken over wie de beste is.

    (...)

    Agree
    Ik vind het dom dat sommige fans steeds ruzie maken over wie de beste is.


    Dat vind ik ook. wat hebben ze daar nu aan. De TH fans gaan TH het beste vinden en de JB fans de JB. Zo is dat gewoon.
    Het is gewoon een ander genre muziek. Hoe kan één van de 2 dan de beste zijn?

    (...)

    Agree
    Ik vind het dom dat sommige fans steeds ruzie maken over wie de beste is.


    Ja! Waarom ruzie maken als TokioHotel toch de beste is? ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Dat vind ik ook. wat hebben ze daar nu aan. De TH fans gaan TH het beste vinden en de JB fans de JB. Zo is dat gewoon.
    Het is gewoon een ander genre muziek. Hoe kan één van de 2 dan de beste zijn?


    Precies, snap ik ook niet ...

    (...)

    Dat vind ik ook. wat hebben ze daar nu aan. De TH fans gaan TH het beste vinden en de JB fans de JB. Zo is dat gewoon.
    Het is gewoon een ander genre muziek. Hoe kan één van de 2 dan de beste zijn?


    Nou gewoon. Wie de beste muziek maakt? ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    waarom worden Th en Jb vergeleken?
    ze hebben een ander muziekgerne, vind ik. en Bill zaagt de teksten niet zo af!! als die andere!!


    Let me be me...



    en TH wint zoals altijd !!!

    Whaa k vind de Jonas Brotehrs maar een stelletje softie's. Niets verkeert bedoelt vo de fans afzoow
    maar JB zal NOOIT TH kunnen vervangen

    SOO the winner is : Tokio HOtel <33


    The best revenge is massive success

    waarom worden Th en Jb vergeleken?
    ze hebben een ander muziekgerne, vind ik. en Bill zaagt de teksten niet zo af!! als die andere!!



    Hmmmm.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Whaa k vind de Jonas Brotehrs maar een stelletje softie's. Niets verkeert bedoelt vo de fans afzoow
    maar JB zal NOOIT TH kunnen vervangen

    SOO the winner is : Tokio HOtel <33


    Als mensen denken dat JB überhaupt TH kan vervangen zijn ze niet goed in hun hoofd ;') Sorry maar ik heb niks tegen JB, écht niet.. maar TH vervangen NEVER!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]