• Hello ^-^
    Ik weet niet of hier al een topic over is zoja, sorry [:

    Maar wat vinden jullie van dit Filmpje ?

    http://www.dailymotion.com/video/x6eh63_tokio-hotel-vs-jonas-brothers_shortfilms

    x

    Iedereen negatief over JB^^ Nu ga ik even een liedje luisteren van die randdebielen ;') Ohh. nu doe ik het zelf ook.. wacht overnieuw *spoelt terug!* Nu ga ik even een liedje luisteren van JB. Sos fzeu. ;') Weetje.. ik heb al meer dan 48 uur geen TH geluisterd ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind het dom dat sommige fans overstappen naar de JB omdat ze vinden dat TH veranderd is, ik bdoel de jongens worden ook ouder, !

    Ik vind het dom dat sommige fans overstappen naar de JB omdat ze vinden dat TH veranderd is, ik bdoel de jongens worden ook ouder, !


    Nouh ik vind dat ook. Like, kijk Bill. Omg ;') Hij's zo veranderd. Oké hij wordt ouder.. iedereen wordt ouder.. maar vergeleken met "vroeger" is het gewoon veranderen. De meeste "oude" fans die vinden dat heel erg. In mijn omgeving waren een paar vriendinnen ook th fan 4 jaar fzeu, en doordat ze juist zo veranderd waren, waren ze geen fan meer .. Ineens veel posters krijgen ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Nouh ik vind dat ook. Like, kijk Bill. Omg ;') Hij's zo veranderd. Oké hij wordt ouder.. iedereen wordt ouder.. maar vergeleken met "vroeger" is het gewoon veranderen. De meeste "oude" fans die vinden dat heel erg. In mijn omgeving waren een paar vriendinnen ook th fan 4 jaar fzeu, en doordat ze juist zo veranderd waren, waren ze geen fan meer .. Ineens veel posters krijgen ;')


    Whaha {:

    (...)

    Whaha {:

    "Vroeger" of wat je maar vroeger noemt, vond ik TokioHotel much leuker!^^ Toen waren ze gewoon.. ja weet ik niet..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat is er eigenlijk mis met Jonas Brothers. ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat is er eigenlijk mis met Jonas Brothers. ;')


    Er is niks mis mee vind ik, het is niet echt myn smaak !

    (...)

    Er is niks mis mee vind ik, het is niet echt myn smaak !


    Ik luister nu steeds SOS om mezelf te irriteren ;') Ik wil geen fan worden dus zet ik maar even iets anders op. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hoe heet die zanger van JB?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hoe heet die zanger van JB?


    Volgens my heet die Joe, die is opzicht best wel knap ,

    (...)

    Volgens my heet die Joe, die is opzicht best wel knap ,


    Jah in SOS wel Ö ! Ohmygawd ik ga nu meteen iets van Bill kijken fzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik zie Bill <3__<3

    http://nl.youtube.com/watch?v=42WjS0o1jCo


    Geiwl clipje ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Jah in SOS wel Ö ! Ohmygawd ik ga nu meteen iets van Bill kijken fzeu.


    Whaha, maar Bill blijft ofcourse Knapper !

    mag ik meezingen? ;$ ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Whaha, maar Bill blijft ofcourse Knapper !


    Altijd!! <333333


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]