• Wij hadden voor het eerst dit jaar buitengym en het begon echt heel erg leuk. Wij gymen op een open sportveld, waar iedereen dus kan komen. We hadden een blokuur vandaag. Na de les komen we terug, blijkt er gejat te zijn: er mist een busabonnement en négen mobieltjes, waaronder de mijne. Damn, ik ben pissig nu =\.
    Oké, het is mijn fout dat ik mijn mobiel meenam naar die gymzaal toe, maar iedereen doet dat. Je verwacht natuurlijk ook niet dat ze gaan jatten..

    Wie heeft dit nog meer gehad? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat moet iemand met 9 mobieltjes?

    2Krull4U schreef:
    Wat moet iemand met 9 mobieltjes?


    Tja, doorverkopen?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dat is ons ook eens gebeurt 4 mobiels en 3 ipods wij nemen onze mobieltje voortaan mee. eigenlijk best erg dat het moet.
    Had je abbo? Blokkeer die gelijk.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik neem belangrijke dingen daarom altijd mee naar het gymveld zelf.


    Life is hard and then we die

    Yeah, that sucks.

    Bij ons is daar zo'n speciale bak voor, waar alle belangrijke spullen als mobieltjes, ipods, sleutels en kettinkjes ingaan enzo. En daar past de leraar dan op. Misschien kun je dat voorstellen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hebben op onze school zes grote voetbalvelden, twee basketvalvelden, een atletiekpiste, een kleine turnzaal, een grote turnzaal, een kleine sporthal en een grote sporthal die nog eens in twee delen verdeeld kan worden. Dus wij hoeven nooit buiten school te gaan. :3

    Maar wel heel kut, misschien kan de politie ze opsporen? Want bij een vriendin van me konden ze dat via de aankoopcode. ^^

    Oh das balen D:. Ik neem mijn mobiel aaaaltijd de gymzaal in, er word bij ons namelijk ook gejat :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ja, op m'n eerste middelbare school.
    Daar hebben ze m'n mobiel gejat, boeken en zelfs gymkleding!

    Sindsdien houd ik m'n telefoon altijd in m'n zak of ik neem hem niet mee naar zulk soort evenementen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Highway schreef:
    Yeah, that sucks.

    Bij ons is daar zo'n speciale bak voor, waar alle belangrijke spullen als mobieltjes, ipods, sleutels en kettinkjes ingaan enzo. En daar past de leraar dan op. Misschien kun je dat voorstellen?


    Dat hebben wij ook! Het is echt heel handig, ookal leg ik er nooit iets in, ik leg mijn spullen altijd in mijn kluisje. Dat doe ik omdat ik wel eens vergeet om mijn spullen uit het bakje te halen:$...

    En bij ons ín school wordt veel gejat!:O Niet normaal, geld, rekenmachines, etc. Je kan gewoon niks in je tas laten en die even op de gang neer leggen.. Maar, ze hebben al een idee wie het is, dus ik hoop dat het snel voorbij is..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Highway schreef:
    Yeah, that sucks.

    Bij ons is daar zo'n speciale bak voor, waar alle belangrijke spullen als mobieltjes, ipods, sleutels en kettinkjes ingaan enzo. En daar past de leraar dan op. Misschien kun je dat voorstellen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons word er wel eens gestolen, maar nog nooit bij mij gebeurd - gelukkig. Ik stop mijn mobiel altijd in mijn kluis, want we mogen alleen onze sleutels nog maar mee naar gyn wegens dat stelen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nouuu Bij Ons Jatten ze ook Maar Ik Had eens iemand Betrapt en ik Heb echt heel hard Geslagen want Hij wou Mijn Ipod en Gsm Pikken maar het was in de kleedkamers maar de deuren waren opslot...Dat vind ik weardd..
    Maar Als we Gaan Gyme dan krijgt 1 Van de meisjes de Sleutel en meestal Ben ik dat wel...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Vooral op dit moment ja..
    Omdat bij ons de examens in de gymzaal gehouden worden, moeten wij ons omkleden in 1 normale lokaal. En natuurlijk gaat die pas na een kwartier ofzo op slot, dus iedereen kan in de tussentijd makkelijk iets jatten.
    En er zit een raam in de deur, dus iedereen die voorbij loopt ziet jou in je bh en onderbroek:S


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Gelukkig ik nog nooit, leg hem met gym in mijn kluis. Wij hebben ook buitengym.

    Ik vind het rot voor je.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Highway schreef:
    Yeah, that sucks.

    Bij ons is daar zo'n speciale bak voor, waar alle belangrijke spullen als mobieltjes, ipods, sleutels en kettinkjes ingaan enzo. En daar past de leraar dan op. Misschien kun je dat voorstellen?


    Dat hebben wij ook. Omdat onze omkleedkamer niet gesloten mag worden (voor al men matriaal nodig heeft).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]