• Hey,
    2 weken geleden ben ik met een vriendin mee gaan shoppen en ze had haar lief en de neef van die lief bij en ik had geen bezwaar daarover. We hadden veel lol en mijn vriendin heeft mijn gsmnr aan die neef gegeven en dus begonnen we elke dag te smsen tot laat en bleek dat hij toch wel iets voor me voelt en ik ook voor hem en daarna een week geleden zei hij dat hij naar het buitenland wilt omdat hij even zijn gedachten leeg moest maken en later bleek dat hij had gelogen. En ik vroeg of ik veel voor hem beteken en hij zei dat ik gewoon een vriendin ben terwijl hij de week daarvoor nog heeft gezegd dat hij van me houdt en die me wilt. En deze week was het weer terug goed met zijn ex tot vandaag, vandaag was het weer uit enzo, ruzie enzo.

    Hij heeft me zoveel gekwetst door gewoon te liegen enzo en ik zit steeds met mijn hoofd bij hem ook al moet ik die juist vergeten. Wat moet ik doen want ik hou ook wel van hem?
    Ik ben echt in de war.


    FireFlies Above My Head

    That sucks, Als hij je echt wilt, zou ik hem maar even moeite laten doen voor je ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    That sucks, Als hij je echt wilt, zou ik hem maar even moeite laten doen voor je ;)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Contact vermijden, en pas weer opbouwen als je zeker weet dat je over hem heen bent. En verder, zoals iedereen altijd zegt, veel afleiding zoeken!

    Sterkte.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ehm, het klinkt misschien hard, maar ik denk dat hij jou niet meer wilt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ScrapAttack schreef:
    Contact vermijden, en pas weer opbouwen als je zeker weet dat je over hem heen bent. En verder, zoals iedereen altijd zegt, veel afleiding zoeken!

    Sterkte.


    Afleiding werkt niet zo goed bij mij =S


    FireFlies Above My Head

    Highway schreef:
    Ehm, het klinkt misschien hard, maar ik denk dat hij jou niet meer wilt.

    idd.


    Het is een feit dat ik zonder ware moet leven.

    Highway schreef:
    Ehm, het klinkt misschien hard, maar ik denk dat hij jou niet meer wilt.


    Nu ik er over nadenk, heb je denk ik wel gelijk.


    FireFlies Above My Head

    Ik weet precies hoe je je voelt.
    Ik ben ook zo voor de gek gehouden.
    Een jongen die ik een jaar ken via mijn sport.
    En we spraken via msn en sms steeds vaker.
    en hij zei dat hij van me hield. En ik was/ben stapel gek op hem. Hij had 2x belooft langs te komen maar hij had iets ertussen in komen. misschien dat hij loog maybe niet. Ik kan het bewijzen. Daarna werd ik wanhopig omdat ik hem niet kon zien. En opeens mailde hij me dat het beter is voor beide om vrienden te zijn. Dus ik ging akkoord zodat ik hem niet verloor als vriend. een weer daarna had hij een nieuwe vriendin. ik voel/voelde me zo verneukt. Hij heeft nog steeds met haar en ik weet dat ik hem hoor te vergeten maar ik ben gewoon zo verliefd. en hij voelde zo als de ware dat het gewoon pijn doet! En het gaat beter maar nog steeds verlang ik naar hem!
    Wanhopig? misschien maar jongens zoals hem kom ik niet vaak tegen. En ik ben blij dat ik hem niet vaak zie want dan zou de pijn echt ondragelijk zijn! Want het was de eerste keer dat ik me zo verliefd gevoelt heb.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 22:09 ]


    Love is the movement <3

    ScrapAttack schreef:
    Contact vermijden, en pas weer opbouwen als je zeker weet dat je over hem heen bent. En verder, zoals iedereen altijd zegt, veel afleiding zoeken!

    Sterkte.


    Dat lijkt me een goed idee.
    BTW, die afleiding kan heus vanalles zijn hoor (uitgaan met vrienden, schoolwerk, muziek luisteren)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sterkte.

    Zoals al vele hebben gezged veel afleiding.
    En als hij echt wat voor je voelt komt hij wel bij je terug.

    Highway schreef:
    Ehm, het klinkt misschien hard, maar ik denk dat hij jou niet meer wilt.

    Sorry, maar i think it too


    Haat aan JUSTIN BIEBER Haters.!

    datsoort jongens verdienen jou niet!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik kan je niet helpen, want ik kon mezelf niet helpen in zo'n situatie.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LoveDrugg schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt.
    Ik ben ook zo voor de gek gehouden.
    Een jongen die ik een jaar ken via mijn sport.
    En we spraken via msn en sms steeds vaker.
    en hij zei dat hij van me hield. En ik was/ben stapel gek op hem. Hij had 2x belooft langs te komen maar hij had iets ertussen in komen. misschien dat hij loog maybe niet. Ik kan het bewijzen. Daarna werd ik wanhopig omdat ik hem niet kon zien. En opeens mailde hij me dat het beter is voor beide om vrienden te zijn. Dus ik ging akkoord zodat ik hem niet verloor als vriend. een weer daarna had hij een nieuwe vriendin. ik voel/voelde me zo verneukt. Hij heeft nog steeds met haar en ik weet dat ik hem hoor te vergeten maar ik ben gewoon zo verliefd. en hij voelde zo als de ware dat het gewoon pijn doet! En het gaat beter maar nog steeds verlang ik naar hem!
    Wanhopig? misschien maar jongens zoals hem kom ik niet vaak tegen. En ik ben blij dat ik hem niet vaak zie want dan zou de pijn echt ondragelijk zijn! Want het was de eerste keer dat ik me zo verliefd gevoelt heb.
    Dat is ook echt bijna hetzelfde als bij mij. En nu kan ik hem echt moeilijk vergeten en die verlangens zijn echt moeilijk om die te negeren.:(


    FireFlies Above My Head

    Wat je moet doen? Zeggen dat ie moet opflikkeren en iemand anders moet vinden om te naaien.
    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste