• Proloog is er^^


    Hai schatties,

    Ik weet dat mijn vorige serie nooit zal ontworpen worden maar nu heb ik al een idee in het klad(de proloog) Nu heb ik alleen nog maar rollen nodig voor ik het verhaal kan ontwerpen!

    De rollen:

    -Vriendin Tom: [BEZET][Door Siham]
    -Vriendin Gustav: [BEZET][Door Tugba]
    -Vriendin Georg: [BEZET][Door SEXBOMBillx3]
    -BF hoofdrol: [BEZET][Door Tugba]
    -BF Bill: [BEZET][Door Siham]
    -BF Tom: [BEZET][Door Doraaa]
    -BF Georg: [BEZET][Door TOMPIRAAT]
    -BF Gustav: [BEZET][Door TOMxKxBITCH]
    -Huppel die Tom wilt: [BEZET][Door KimCupCake]

    Owja voor er weer een vergissing gebeurt. Je hebt een oogje op (Bill, Tom, Georg, Gustav) Als je vriendin van iemand bent.



    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Karakter:

    Tekstje voorstelling:

    Plaatje uiterlijk:
    Rol:


    Only losers can act the way you do

    bf Bill en vriendin tom

    Naam: Siham
    Leeftijd: 18
    Karakter: Bitchy,lief&betrouwbaar
    Likes: Tokio Hotel,shoppen met Bill&dansen met Tom
    Dislikes: Mensen die Toko Hotel haten&die aan MIJN Bill&MIJN Tom zitten
    Plaatje:http://media.photobucket.com/image/emo%20girls/RukiaKuchiki94/Emo%20Girls/9202d012.jpg?o=109
    Tesktje:

    Haay people<3 Ik ben Siham,en ben 18 jaar.Eindelijk niet meer afhankelijk van die bitches die zich ouders noemen¬¬'.Ze vonden Tom een zwerver toen ik met hem thuis kwam,ja hij is mijn vriendje.En ja hij is de Tom van Tokio Hotel.Ze vonden Bill een wijf,dus ze hebben me flink voorschut gezet.Ondanks dat ben ik sterker geworden en heb ik een super lekker leventje.Ik ben soms wel eens bitchy en heb Tom dan ook al een klap verkocht toen hij vreemd ging.Maar ja ik ben weer zo dom om hem het te vergeven,maar nu gaat het weer goed tussen ons,maar toch heb ik een oogje op Bill;$ en oh my god ik vind dat te erg,dus blijf ik bij Tom en vermaak me met Bill.Toch ben ik best bang dat ik ooit vreemd zal gaan met Bill,gelukkig weet alleen Georg het.Oh ja verder vind ik foto's maken en met Bill shoppen echt gewedig x3.Oh kut ik moet naar Bill toe.Sorry luitjes.Daaaagh x.3





    Lalalalalalalala.

    BF Gustav

    Vriendin Tom(dance)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    vriendin TOM (H)



    Naam:Linda

    Leeftijd:19Jaar

    Hobby's:Gek doen.Uitgaan,Georg Plagen,Basgitaar spelen,Concerten Bezoeken!

    Karakter:Lief,Zorgzaam,Spontaan,Bijdehand,Onzeker



    Tekstje voorstelling:

    Heeey! ik ben Linda!, ik ben 19Jaar en de Vriendin Van Georg Listing!,Ja je leest het Inderdaad Goed Georg Listing die sexy Bassist Van Tokio Hotel, Ik hou van Georg,Uitgaan,Rockmuziek en Mijn vrienden.
    ik Haat mega Huppels en Barbie's dus als je er 1 bent kan je maaar beter opassen!
    xLinda



    Plaatje uiterlijk:http://s245.photobucket.com/albums/gg47/tinkerbelliex/hannie%20dropkick/?action=view¤t=l_927132g1h67116535fdh1.jpg

    Rol:Vriendin Georg!!!!!!!!!!!(A)(A)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Vriendin Tom :(
    Ik doe er alles voor! Ö

    BF Tom dan xD

    dankje voor de rollen schat x3


    Lalalalalalalala.

    BF Tom dan xD


    Naam:
    Dora

    Leeftijd:
    17

    Hobby's:
    Drummen, Playing Guitar, lezen, schrijven

    Karakter:
    Lief, behulpzaam, spontaan, grapig x'D

    Tekstje voorstelling:
    Hooi, ik ben Dora, de beste vriendin van Tom. Jup, dé Tom van TokioHotel. We zijn erg close samen, maar ook niet meer als dat.. Naja voor Tom dan. Ik
    heb stiekem een oogje op hem.. =$ Maar tegen niemand zeggen, hoor. Verder hou ik erg veel van gitaar spelen, en drummen. Ik lees heel vaak en amuseer me wat met de jongens van TokioHotel.
    Dat is het zowat denk ik..
    x Dora


    Plaatje uiterlijk:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=65197

    Rol:
    BF Tom ^^

    Ik zou het super leuk vinden moest ik de rol krijgen. (A)
    Alvast bedankt, schat? ^^

    Dankuuu x'D

    Naam: Romy
    Leeftijd: 18
    Hobby's: Dansen, naar concerten gaan
    Karakter: Lief, onvoorspelbaar, weet wat ze wilt
    Tekstje voorstelling:
    Hoihoi, ik ben Romy en ik ben 18 jaartjes jong. Ik ben mega fan van Tokio Hotel en Fall Out Boy, veder ben ik de BF van Georg. Echt wij zijn onafschijdelijk. We hebben elkaar leren kennen op een concert van Fall Out Boy. Heel leuk er aardig allemaal. Veder ik werk in een bar en sta daat 18 uur in de week. Ik rij in een roze Cadillac op aandringing van Tom xD Maar goed. Ik moet weer gaan want ik moet gaan werken. Loveyouu <3.
    Plaatje uiterlijk:http://www.quizlet.nl/images/2008/32/bwivdjnzgsuoxluv.jpg
    Rol: BF Georg


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja!!
    Ik huppel zijn <333 x'D

    Naam: Charissa

    Leeftijd: 18

    Hobby's: Drummen, streetdance, ballet, zingen en skaten

    Karakter: Ego, lief, verlegen, hyperactief,Bitchy



    Tekstje voorstelling: Hoi mensjes ik Ben Charissa Bilson. Mijn Vader noemt Martin Bilson. IK ben Amerikaans ja je hoort het goed ik ben geboren In New York City. Mijn Vader is de grote baas van de Bilsons Industrie. Het is een bedrijf dat Decors en Attributen voor Vidoeclips, films en toneelstukken verhuurt. Zo heb Ik Gustav Leren kennen. ze kwammen stukken huren voor hun videoclip en ik ebn tegen hem op gebots sinds dan zijn we beste vrienden. Ik doe zelf ook aan drummen, streetdance en Ballet. Ik ben afgestudeert Als Kapster, maar ik ga nu naar de universiteit van Kunst. IK haat mensen die mij en Gustav niet afkunnen ik hou van Mijn vrienden en dansen is mijn leven. dat is het zo wat Owja ik heb gn moeder meer, ben ook enigskind en vrij rijk!!!



    Plaatje uiterlijk:http://urbanupdater.files.wordpress.com/2008/04/rachel-bilson048.jpg

    Rol: BF Gustav


    *He's the one.