• Wij hadden gisteren sportdag. We hadden atletiek -vorig jaar deden we helemaal hetzelfde --'. Eerst kogelstoten, dan sprint, speerwerpen, 400 m lopen, discuswerpen, etc. En dus het ergste van al is dat ik al die sporten totaal niet kan. Met kogelstoten struikelde ik over dat balkje en viel ik mijn hoofd in dat stomme zand, met verspringen landde ik goed maar viel voorover, met mijn hoofd in het zand, met discuswerpen gooide ik altijd, zo dom als een kip in de netten, met speerwerpen hield ik de speer schuin vast en moordde ik mezelf bijna uit, met sprint vertrok ik altijd veel te laat omdat ik een laat reactievermogen heb en met 400 m lopen was ik al na een paar meter uitgeput, en hoogspringen ging nog want je mocht kiezen hoe je sprong en ik deed altijd koprol over het touw :Y)

    Twee keer dezelfde sportdag haat ik dus en wat deden (gaan) jullie (doen) dit jaar met sportdag? (:

    Edit:
    O ja, met hordenlopen sprong ik te laag en viel ik op mijn smoel (:


    Only losers can act the way you do

    Ik ga dees jaar voor sportdag (de maandag dus) lekker naar centerparcs :'D in de voormiddag ga ik gewoon wat inlineskaten. En in de namiddag gaan we allemaal zwemmen ='D

    Gelukkig heb ik dat al gehad voor dit jaar xd
    Ik heb géén idee meer wat we toen allemaal moesten doen. Zo'n dingen vergeet ik.
    Maar, als het je troost, ik kan het allemaal ook niet. Gym is echt zo nutteloos, vooral als je er niks van kunt x.x

    Bij ons in school heb je zo per jaar een activiteit.
    In het eerste en het tweede middelbaar is dat fietsen of wandelen.
    In het derde jaar omnisport.
    Het vierde jaar is zwemmen en windsurfen.
    Het vijde jaar is kajakken.
    &Het zesde jaar is skiën, snowboarden of nog iets anders, maar dat ben ik vergeten

    Vanaf het vierde jaar wordt het eigenlijk pas leuk x')


    Listen to what we're not saying..

    hebben jullie maar 1 sportdag in een jaar?
    Ik heb er drie of vier per jaar, en dan ook nog een sportweek
    en och och wat is iedereen er trots op dat wij een sportactive school zijn:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik heb volgende week sportdag wij gaan
    ehm.. badmintonnen, minivoetbal, en nog 2 andere dingen, maar die weet ik niet meer :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    PaperHearts schreef:
    Bij ons in school heb je zo per jaar een activiteit.
    In het eerste en het tweede middelbaar is dat fietsen of wandelen.
    In het derde jaar omnisport.
    Het vierde jaar is zwemmen en windsurfen.
    Het vijde jaar is kajakken.
    &Het zesde jaar is skiën, snowboarden of nog iets anders, maar dat ben ik vergeten

    Vanaf het vierde jaar wordt het eigenlijk pas leuk x')
    Windsurf (:


    Only losers can act the way you do

    Ik heb dit jaar fitness, bowlen, spinnen en squachen gehad. Véél beter als al dat survivinggedoe dat we andere jaren altijd hebben ><


    You're a star in heaven.

    ikke heb volgende week vrijdag sportdag, en dan heb'k hoogteparcours ofzo, en daarna (in namiddag) centerparcs^^ =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oneee :o ik heb ook nog sportdag! neeee ='o

    Ben ik blij dat wij geen sportdag hebben,
    en dan ik deze week+ volgende week maandag,dinsdag en woensdag vrij ben:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb geeeeeeeeen school :'D
    xoxx.


    ok

    Ik ga de hele dag kajakken in de gietende regen en we gaan twee watervallen tegenkomen waardoor je bootje omver kiept, recht het water in. :Y)