• ik was dus blijkbaar vrijdag wezen skateboarden.. en ben gevallen ( domme ik).
    nu heb ik dus een hersenschudding (lichthoofdletsel). en weet gewoon helemaal niks meer van vrijdag af. das gewoon echt zo maf. ik vergeet nu echt gewoon alles en das echt erg. en heb al bijna gala en dan ga ik naar parijs.

    maar is dat bij jullie ooit gebeurd zowiets??
    (flower)


    So Wrong, It's Right <3

    Niet dat ik weet :p
    Ik heb nog geen hersenschudding gehad..


    Stop wishing, Start doing..

    Nee, niet dat ik weet.

    Sterkte in ieder geval.(flower)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 13:28 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, ik ben een keer met een volle vaart uit een glijbaan gevlogen in een zwembad. Met mijn hoofd keihard tegen de rand. Een paar tellen bewustenloos in het water gelegen, is mij later verteld. Ik weet er ook echt niks meer van, en ik was ook nog jarig. Hersenschuddingen zijn echt niet fijn!!


    The grass is not always greener on the other side

    Ja, afgelopen winter gleed ik uit op de straat en kwam mijn achterhoofd precies op de rand van de stoep terecht.
    Heeft een week geduurd voor ik alles weer normaal herinnerde en nog langer voor de blauwe plekken e.d. weg waren. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JustLikeYou schreef:
    Niet dat ik weet :p
    Ik heb nog geen hersenschudding gehad..


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik werd eerst aan gereden.
    toen had ik een zware hersenschudding..
    Ik kan me niets meer van die helee week herineren. En die van 2weken erna ook niet..
    Echt vaag.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Mijn broer heeft ookal zoiets meegemaakt tijdens het skaten. Hij kwam helemaal verward thuis en wist niet welke dag het was, dat het vakantie was, dat het uit was met zijn liefje en nog wel een paar dingen. Echt heel raar maar gelukkig was hij de volgende dag weer zichzelf (:


    Happiness hit her like a train on a track