• Aloha mensen^^
    wel ik had een vraagje..
    Taylor York speelt bij Paramore.
    Maar hij zit niet in de videoclip; Decode,Misery Business & That's what you get.
    Toch speelt hij gitaar bij The Final Riot.
    Maar hij staat niet op de cover van de cd/dvd.
    Hoe zit dat nu eigenlijk met hem dan? hij is er altijd live maar nooit op foto's/videoclips/cd covers. Is hij geen officieel bandlid ofzo? x)

    xx.


    we're just misguided ghosts

    Soms staat hij wel op foto's. Maar zelf vraagk me ook wl af of hij er echt bij hoort of niet. ^^

    :3


    Popsicles are yumm'ness :3

    Hij is wel officieel denk ik want DUUH hij doet mee in dat interview op de Final Riot slimpie!

    (Ps: Wanneer krijg ik die nu terug?!)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hij is wel officieel denk ik want DUUH hij doet mee in dat interview op de Final Riot slimpie!

    (Ps: Wanneer krijg ik die nu terug?!)

    maar hij staat nie op de cover van de cd '-- en ook niet in de videoclips! dus das wel raar.
    en 't kan ng lang duren eer da ge die terug krijgt x)


    we're just misguided ghosts

    weet je, dat vraag ik me nou ook al heel de tijd af. en ook op foto's.. soms staat hij er wel op en soms niet. dus ik twijfel. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet het eig zelf ook niet goed ö


    Listen to what we're not saying..

    heej Jo, taylor horot bij paramore en hij heet Taylor York, op The Final Riot staat dat hij samen met Josh gitaar speelt

    Ik meen dat hij erbij hoort. Al ga ik nu twijfelen. ^^ Ik vind 'm in ieder geval soms echt een vijfde wiel aan de wagen. Al zat dat wel aan mij liggen. ;D Maar volgens mij hoort hij er toch bij. Een beetje ofzo. (:

    Ik meen dat hij erbij hoort. Al ga ik nu twijfelen. ^^ Ik vind 'm in ieder geval soms echt een vijfde wiel aan de wagen. Al zat dat wel aan mij liggen. ;D Maar volgens mij hoort hij er toch bij. Een beetje ofzo. (:


    Dag poep ^^
    Voor zover ik snap, hoort hij er bij bij live dingesen want Joshmans kan onmogelijk twee gitaren met een keer spelen (:
    Maar ik denk dat hij er kinda wel bij hoort =D
    Maakt niet uit, hijs kewl (:


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    Dag poep ^^
    Voor zover ik snap, hoort hij er bij bij live dingesen want Joshmans kan onmogelijk twee gitaren met een keer spelen (:
    Maar ik denk dat hij er kinda wel bij hoort =D
    Maakt niet uit, hijs kewl (:

    Haha, oké. Dat dus. ;D Maar Joshmans is het coolst! XD

    hmm metallica had ook zo'n vervanger, tis omdat een ander bandlid ziek is;) da hebben veel bands. alleen besef je da niet^^ wie zegt da slipknot daar de echte members achter zitten aangezien ze maskers dragen ^^ tis nu e voorbeeld^^ XD

    (...)
    Haha, oké. Dat dus. ;D Maar Joshmans is het coolst! XD

    Worst is niet cool x)
    Koude worst is niet zo lekker =/
    Worst hoort hot te zijn.
    Maar dat is Josh volgens jou? x'd

    hij hoort erbij ;) 100 % zeker, en er is niemand uit de band

    '.xxxx Mii


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hij hoort bij de band, maar wilt gewoon ook een eigen privéleven.

    Dat hadden ze bij Green-day de laatste tijd toch ook altijd? Dat er mensen bij waren, die niet eens in de band zaten maar wel altijd terug te zien waren met optredens. Ik vind het ook raar, maar misschien is hij gewoon een bij lid? Oké, dat klinkt raar. o.O'

    Dat hadden ze bij Green-day de laatste tijd toch ook altijd? Dat er mensen bij waren, die niet eens in de band zaten maar wel altijd terug te zien waren met optredens. Ik vind het ook raar, maar misschien is hij gewoon een bij lid? Oké, dat klinkt raar. o.O'

    Sommigen kunnen gewoon niet live spelen. :'D
    Dus, hebben ze bij liveshows vervanging nodig.
    Óf, in de meest gevallen, draait een band oorspronkelijk uit bijvoorbeeld 3 leden. Maar als ze willen gaan optreden komen ze er niet met de instrumenten die ze hebben, dus zet het management andere muzikanten in die enkel met live shows meespelen.